اچ تی سی فهرست 16 گوشی هوشمند خود را که به اندروید 4.0 آپدیت خواهند شد منتشر نمود

نمایش خبر

تاریخ : 1390/12/24
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، به روز رسانی Update ، HTC Amaze 4G ، HTC Desire S ، HTC Desire HD ، HTC EVO 3D ، HTC EVO Design 4G ، HTC Incredible S ، HTC Sensation XL ، HTC Sensation 4G ، HTC Sensation XE ، HTC Rhyme ، HTC Vivid ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : کمپانی اچ تی سی در روز 13 مارس 2012 (23 اسفند 1390) در وبلاگ خود فهرستی از 16 گوشی این کمپانی را که به تدریج به اندروید 4.0 -- ملقب به ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich -- مجهز خواهند شد منتشر نمود.

بنا به گفته اچ تی سی این کمپانی در مراحل اولیه عرضه اندروید 4.0 برای گوشی های Sensation و Sensation XE است و این آپدیت طی هفته های آتی به صورت گسترده تری عرضه خواهد شد. متعاقب این عرضه، آپدیت اندروید 4.0 برای گوشی های HTC Sensation 4G و Sensation XL نیز به زودی ارائه می گردد.

فهرست کامل گوشی هایی که در نهایت آپدیت اندروید 4.0 را دریافت خواهند داشت به قرار زیر است:

HTC Sensation

تصویر بالا: گوشی HTC Sensation - یکی از پرطرفدارترین گوشی های اچ تی سی که مراحل اولیه دریافت آپدیت اندروید 4.0 را می گذراند

اچ تی سی زمان دقیقی را برای عرضه این آپدیت ها ذکر نکرده و اعلام داشته که برنامه زمانی عرضه آپدیت های یاد شده در کشورهای گوناگون و برای اپراتورهای مختلف متفاوت خواهد بود و به زودی اطلاعات بیشتری را در این مورد در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

منبع : HTC Blog


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا