آینده بسیار درخشان ال جی از زبان یکی از شرکت های نزدیک به سامسونگ

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/7/18
برچسب‌ها : سامسونگ سکیوریتیز Samsung Securities ، سامسونگ Samsung ، ال جی LG

واحد خبر mobile.ir : در سال های اخیر با رشد بازار اسمارت فون ها، به نظر می رسد رقابت دو شرکت ال جی و سامسونگ نیز داغ تر از گذشته شده است. البته حداقل در بازار اسمارت فون ها باید شرکت سامسونگ را برنده رقابت بین این دو شرکت دانست، اما جالب است بدانید که یکی از شرکت های نزدیک به سامسونگ، آینده شرکت ال جی را بسیار روشن می بیند.

طبق گزارشی از Samsung Securities شرکت ال جی تا انتهای سال آینده میلادی تبدیل به سومین تولید کننده اسمارت فون ها در جهان می شود. البته دقت فرمائید که اطلاعات ارائه شده از بخش تولید اسمارت فون های شرکت سامسونگ منتشر نشده و شرکت Samsung Securities از شرکت اصلی سامسونگ مستقل است.

در ادامه این گزارش آمده است که شرکت ال جی -- که اکنون وضعیت چندان مناسبی را در بازار اسمارت فون ها سپری نمی کند -- در سه ماهه نخست سال 2013 موفق خواهد شد تا بازی را به نفع خود برگرداند. این موفقیت ال جی نیز احتمالاً در سایه سوپر اسمارت فون های جدید این شرکت همچون LG Optimus G محقق خواهد شد.

Samsung Securities

طبق پیش بینی های این گزارش، در سه ماهه نخست سال آینده میلادی بخش اسمارت فون شرکت ال جی به سود آوری خواهد رسید و سهم بازار این شرکت نیز با فروش 8 تا 9 میلیون نسخه اسمارت فون در سه ماه، از مقدار 4 درصد کنونی به 5.8 درصد افزایش می یابد.

شرکت ال جی برای رسیدن به مقام سوم در این بازار، باید از سد رقبایی چون نوکیا، ریم و اچ تی سی بگذرد که اصلاً کار ساده ای نیست. البته شرکت ال جی در آینده قادر خواهد بود با تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته ای مانند LG Optimus G رقبا را به چالش بکشد و این موضوع زمانی قابل تصور تر به نظر می رسد که نوکیا و ریم را در بازار سیستم عامل ها شکست خورده قلمداد کنیم و ال جی را نیز به دلیل دسترسی به فناوری های پیشرفته تر نسبت به اچ تی سی، پیروز مبارزه بدانیم.

LG To Be The Third Smartphone Manufacturer By 2013

البته هنوز شرکت های نوکیا و ریم شانس زیادی برای موفقیت در بازار اسمارت فون ها داشته و اچ تی سی نیز به این سادگی ها تسلیم ال جی نخواهد شد. با این وجود همچنان بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پتانسیل کنونی شرکت ال جی، بسیار بیشتر از آن چیزی است که اکنون در بازار جهان مشاهده می کنیم.

منبع : Smartphenom