کمپانی کورنینگ استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 2 در گلکسی اس 3 سامسونگ را تأیید کرد

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/3/11
برچسب‌ها : کورنینگ Corning ، کورنینگ گوریلا گلس Corning Gorilla Glass ، صفحه نمایش Display ، Samsung I9300 Galaxy S III ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir :  کمپانی کورنینگ که به ساخت شیشه های مقاوم برای صفحات نمایش اسمارت فون ها، تلویزیون ها، لپ تاپ ها و کامپیوترهای خانگی و تولید فیبرهای نوری مشهور است رسماً اعلام نمود که از Corning® Gorilla® Glass 2 در صفحه نمایش اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ استفاده شده است.

کورنینگ نخستین بار در نمایشگاه CES 2012 از شیشه های جدید خود رونمایی نمود.

بنا به گفته این کمپانی Corning Gorilla Glass 2 با حفظ مقاومت در برابر آسیب و خراشیدگی به میزانی که مورد تقاضای مشتریان است، امکان 20 درصد کاهش در ضخامت شیشه را فراهم می آورد. 

اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ که یه صفحه نمایش 4.8 اینچی HD Super AMOLED مجهز است با بهره گیری از Corning Gorilla Glass 2 در عین حالی که از طراحی جذاب و صیقلی برخوردار است در مقابل آسیب و خراشیدگی نیز مقاومت بالایی دارد.

Samsung Galaxy S III

گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ

Hankil Yoon -- نائب رئیس استراتژی محصولات جهانی سامسونگ الکترونیکس در این مورد چنین اظهار داشته:

«به دنبال همکاری موفقیت آمیز سامسونگ و کورنینگ در اسمارت فون های قبلی سری Galaxy S، اکنون خوشحالیم که  گلکسی اس 3 زیبا، با سبک و سیاقی بهبود یافته را که از Corning Gorilla Glass 2 بهره می برد به مشتریان عرضه می کنیم.. Corning Gorilla Glass 2 جدید یک راه حل ایده آل برای اسمارت فون های با کیفیت بالای سامسونگ است که تجربه لمسی بهتری را همراه با طراحی سبک و باریک، در کنار مقاومت در برابر آسیب و خراشیدگی فراهم می آورد، به گونه ای که انتظارات مشتریان در این مورد برآورده می گردد.»

Corning Gorilla-Glass 2

محققین در آزمایشگاه کمپانی کورنینگ میزان مقاومت Corning Gorilla Glass 2 را می سنجند

Haeng-Hee Lee -- رئیس و مدیر کل واحد کره کمپانی کورنینگ نیز سخنان آقای Yoon را اینگونه تکمیل نموده است:

«ما از معرفی Corning Gorilla Glass 2 خوشنودیم چرا که این شیشه جدید بدون کاستن از استحکام، مزایای طراحی بسیار گوناگونی را برای تولید کنندگان به ارمغان می آورد. مشتریان گلکسی اس 3 با در اختیار داشتن Corning Gorilla Glass 2 از تجربه بهتری که با این گوشی هوشمند خواهند داشت لذت می برند.»

 البته این نکته را باید مد نظر داشت که هرچند Corning Gorilla Glass 2 از مقاومت بالایی برخوردار است، اما کاربران نیز نباید در محافظت از اسمارت فون ها و دیگر وسایل الکترونیکی تجهیز شده به این فناوری کوتاهی نمایند چرا که ممکن است با سقوط گوشی بر روی جایی سفت بلایی که بر سر گلکسی اس 3 زیر آمده بر سر گوشی آنها بیاید!

Corning Gorilla Glass 2 on Broken Samsung Galaxy S III

گوشی گلکسی اس 3 فوق تنها مدتی پس از خرید از جیب دارنده آن به بیرون لغزید و بر روی زمین افتاد. هرچند صفحه نمایش این گوشی از Corning Gorilla Glass 2 استفاده می کند اما احتمالاً سختی محل تصادم گوشی با زمین به گونه ای بوده که صفحه نمایش گوشی پس از برخورد خرد شده است. دارنده این گوشی باید هزینه ای در حدود 350 دلار را برای تعمیر گوشی و تعویض صفحه نمایش آن پرداخت کند.

منبع : Corning