سامسونگ مرز فروش 5 میلیون گوشی گلکسی نوت را شکست

نمایش خبر

تاریخ : 1391/1/9
برچسب‌ها : Samsung Galaxy Note ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ در وب سایت کره ای خود اعلام نمود که این کمپانی بیش از 5 میلیون گوشی هوشمند گلکسی نوت (Galaxy Note) را به فروش رسانده است.

گوشی گلکسی نوت که می توان آنرا یک تبلت کوچک نیز قلمداد نمود با داشتن صفحه نمایش 5.3 اینچی به یک قلم (Stylus) و واسط های نرم افزاری مربوطه مجهز است و از طرف کاربران مورد استقبال خوبی واقع شده است.

چندی پیش نیز کمپانی سامسونگ خبر از عرضه مجموعه نرم افزاری جدیدی به همراه آپدیت اندروید 4.0 -- ملقب به ساندویچ بستنی -- برای گلکسی نوت در سه ماهه دوم سال 2012 داده بود ().

در حالی که گوشی Streak کمپانی دل که به صفحه نمایش 5 اینچی مجهز است و در اواسط سال 2010 به بازار عرضه شد نتوانست موفقیت چندانی در بازار کسب کند، سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی نوت ثابت نمود که گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ نیز با مجهز بودن به نرم افزارهای مناسب می توانند طرفداران خاص خود را داشته باشند.

Samsung Galaxy Note

سامسونگ همچنین اعلام نموده که این کمپانی 67 درصد بازار گوشی های موبایل کره جنوبی -- که مهد اصلی سامسونگ محسوب می شود -- را در اختیار دارد و در بازار چین، فرانسه و اسپانیا نیز این کمپانی در جایگاه نخست قرار گرفته است.

Samsung Galaxy Note



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا