سامسونگ مجموعه نرم افزاری جدیدی را برای گلکسی نوت عرضه خواهد کرد

نمایش خبر

تاریخ : 1391/1/4
برچسب‌ها : به روز رسانی Update ، اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، Samsung Galaxy Note ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : گوشی هوشمند گلکسی نوت (Galaxy Note) به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، از جمله قلم مغناطیسی و صفحه نمایش 5.3 اینچی، توانسته موفقیت قابل توجهی را در بازار جهانی کسب کند. اما این گوشی هوشمند هم اکنون و بعد از گذشت 6 ماه از معرفی آندروید 4.0 ملقب به بستنی حصیری، هنوز به این نسخه از آندروید بروز رسانی نشده و سامسونگ نیز خبر از تأخیر در عرضه آپدیت آندروید 4.0، برای این گوشی هوشمند دارد.

طبق اعلام سایت رسمی سامسونگ موبایل، بروز رسانی آندروید 4.0 -- که پیش‌تر خبر از عرضه آن در سه ماهه اول سال 2012 بود -- در سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد شد اما خوشبختانه همراه با این به روز رسانی، مجموعه ای نرم افزار جدیدی -- ملقب به Premium Suite -- ارائه خواهد شد که شامل امکانات بیشتری در بخش مولتی مدیا و سری جدیدی از برنامه های بهینه سازی شده برای قلم مغناطیسی گلکسی نوت می‌باشد.

یکی از برنامه های معرفی شده در این مجموعه، برنامه S Note است که برای کار با قلم مغناطیسی گلکسی نوت طراحی شده و امکان ادغام نوشته ها و طراحی‌های کاربر را با دیگر محتویات دیجیتال می‌دهد تا کاربر بتواند به نحوی جدید داستان‌های خود را شکل دهد. این برنامه همچنین قادر است تا با بهره گیری از نرم افزار های تطبیق طرح‌ها و فرمول‌ها، امکان تصحیح و دیجیتالی کردن شکل‌ها و ارقام را به کاربر ارائه دهد و حتی با کمک این نرم افزار ها، فرمول‌های ریاضی کشیده شده توسط کاربر را حل نماید.

Samsung Galaxy Note

برنامه دیگر موجود در این مجموعه My Story نام دارد که باز هم برای بهره گیری از قلم مغناطیسی گلکسی نوت طراحی شده و به کاربر امکان ایجاد کارت‌های شخصی دیجیتالی را با استفاده از محتویاتی از جمله نوت، فیلم، تصاویر، صدا و متن، می‌دهد.

سامسونگ سورپرایز دیگری نیز برای دارندگان گلکسی نوت دارد و آن عرضه بسته مراحل ویژه ای از بازی محبوب Angry Birds Space است که انحصاراً برای این گوشی هوشمند عرضه خواهد شد. البته سامسونگ اعلام کرده که بازیAngry Birds Space برای تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی عرضه می‌شود ولی گلکسی نوت سری مراحل ویژه ای با نام Danger Zone را دریافت خواهد نمود که شامل 30 مرحله جدید و چالش برانگیز است.

Samsung GALAXY Note Angry Birds Space

به روز رسانی آندروید 4.0، در کنار این مجموعه نرم افزاری، امکانات و ویژگی‌های بیشتری را به گلکسی نوت خواهد ‌آورد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اضافه شدن ویژگی‌های Face Unlock، Snapshot و Android Beam اشاره کرد. همچنین این بروز رسانی ظاهر و رابط کاربری گلکسی نوت را نیز تغییر داده و با طراحی دوباره منو ها، عملکرد Multi Tasking یا چند وظیفگی ساده تر شده و تجربه متفاوتی را برای کاربران گلکسی نوت به ارمغان خواهد آورد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا