بروزرسانی آندروید 4 برای گوشی های گلکسی اس 2 و گلکسی نوت تا دو ماه دیگر

نمایش خبر

تاریخ : 1390/11/12
برچسب‌ها : ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، Samsung I9100 Galaxy S II ، Samsung Galaxy Note ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : زمانی که آندروید 4 با نام بستنی حصیری (Android 4.0 Ice Cream Sandwich) به صورت رسمی توسط گوگل معرفی شد، تعدادی از شرکت‌های تولید کننده تلفن های هوشمند برنامه ای برای بروز رسانی تلفن های هوشمند مبتنی بر آندروید خود مشخص و تدوین کردند، که در میان آنها سامسونگ نیز به بروز رسانی دو تلفن هوشمند آندرویدی خود یعنی سامسونگ گلکسی اس 2 (Galaxy S II) و گلکسی نوت (Galaxy NOTE) به آندروید 4 اشاره کرد و اعلام داشت این دو تلفن جزء اولین تلفن های آندرویدی این شرکت خواهند بود که به آندروید 4 ارتقاء داده خواهند شد.

خوشبختانه سامسونگ در روز 31 ژانویه 2012 (11 بهمن 1390) در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به طور رسمی اعلام کرد که بروز رسانی رسمی آندروید 4 برای دو گوشی گلکسی اس 2 و گلکسی نوت در اواخر سه ماهه اول 2012 عرضه خواهد شد؛ که تا آن زمان کمتر از 2 ماه باقی مانده است.

Samsung Galaxy Note

تصویر بالا: گوشی Galaxy NOTE سامسونگ

بستنی حصیری یا آندروید 4.0 آخرین نسخه از سیستم عامل آندروید می باشد که تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد. این تغییرات که بیشتر پیرامون رابط کاربری آن اعمال شده، جدای از زیبایی ظاهری، راحتی و سرعت را نیز برای کاربر به همراه خواهد داشت.

همچنین نا گفته نماند که بروز رسانی آندروید 4 برای تلفن های هوشمند سامسونگ مانند نسخه های پیشین این سیستم عامل، همراه با پوسته TouchWiz عرضه خواهد شد و احتمال می رود سامسونگ این پوسته را برای آندروید 4 کمی تغییر داده و آن را از نظر ظاهری و ساختاری زیبا تر و جذاب تر کند؛ که البته این موضوع هنوز از طرف سامسونگ تائید یا رد نشده و در حد حدس و گمان است.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا