فروش 5 میلیون گوشی گالاکسی اس 2 سامسونگ در 85 روز
نمایش خبر
| تاریخ : 1390/5/10 | ||
| برچسبها : | آمار Statistics ، Samsung I9100 Galaxy S II ، سامسونگ Samsung | |
واحد خبر mobile.ir : کمپانی کره ای سامسونگ در روز 27 جولای 2011 (5 مرداد 1390) اعلام نمود فروش گوشی Galaxy S II این کمپانی از مرز 5 میلیون گوشی گذشته است.
گوشی Galaxy S II توانست مرز فروش 5 میلیونی را تنها در مدت 85 روز بشکند، یعنی 40 روز سریعتر از زمان رسیدن فروش گوشی Galaxy S به حد نصاب 5 میلیونی. گوشی Galaxy S II سامسونگ پیش از این نیز با در اختیار داشتن رکورد 3 میلیون فروش در 55 روز سریعترین فروش را در میان گوشی های هوشمند این کمپانی تجربه کرده بود (به اینجا مراجعه نمائید.) بدین ترتیب نرخ فروش حدود یک گوشی در هر 1.5 ثانیه کماکان برای این گوشی حفظ شده است.
گوشی Galaxy S سامسونگ در 7 ماه توانسته بود مرز 10 میلیون فروش را بشکند (به اینجا مراجعه نمائید) و سامسونگ امیدوار است این مرز نیز با سرعت بسیار بیشتری -- شاید تا پایان سال 2011 -- توسط Galaxy S II شکسته شود. برای رسیدن به این هدف سامسونگ عرضه گوشی Galaxy S II را در 120 کشور توسط 140 اپراتور در دستور کار خود دارد.

تصویر بالا: گوشی Galaxy S II سامسونگ در مدت 85 روز به حد نصاب فروش 5 میلیون رسید در حالی که گوشی های Star و Galaxy S به ترتیب در 109 و 125 روز به این حد نصاب رسیدند
گوشی Galaxy S II سامسونگ که یک گوشی با پردازنده دو هسته ای، دوربین 8 مگاپیکسلی و صفحه نمایش Super AMOLED Plus است به نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل (ملقب به Gingerbread) مجهز بوده و از بدنه ای نازک با ضخامت 8.49 میلی متر بهره می برد.

-
معرفی vivo S50 Pro Mini با پنل 6.31 اینچی LTPO، باتری 6,500mAh و پردازنده Snapdragon 8 Gen 5
-
معرفی Honor X8d با باتری حجیم 7,000mAh، نخستین اسمارتفون مجهز به تراشهSnapdragon 6s 4G Gen 2
-
بازتعریف کوالکام از ردههای پایین و میانی با تراشههای Snapdragon 6s 4G Gen 2 و Snapdragon 4 Gen 4
-
معرفی Oppo A6L – میانردهای مقاوم با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری سیلیکون|کربنی 7,000 میلیآمپر ساعتی
-
میانرده Honor Magic8 Lite با باتری 7,500 میلیآمپر ساعتی و حفاظت IP69K چندان هم لایت نیست
-
معرفی Lava Play Max – پایینرده براق لاوا با Dimensity 7300 و اندروید خالص
-
نسخه آزمایشی One UI 8.5 سامسونگ: سادهسازی ایجاد و اشتراک محتوا، بهبود اتصال و افزایش امنیت