MWC 2011: معرفی گوشی Samsung Galaxy S II

نمایش خبر

تاریخ : 1389/11/25
برچسب‌ها : MWC ، گوشی موبایل Mobile Phone ، اندروید Android ، تاچ ویز TouchWiz ، Samsung I9100 Galaxy S II ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی کره ای سامسونگ نیز امسال در کنگره جهانی موبایل 2011 که از تاریخ 14 تا 17 فوریه 2011 (25 تا 28 بهمن 1389) در بارسلون اسپانیا برگزار می شود حضوری پررنگ خواهد داشت. این کمپانی نیز همانند کمپانی سونی اریکسون در شب قبل از آغاز رسمی کنگره به انتشار اخباری از محصولات جدید خود پرداخت.

در کنار معرفی تبلت جدید این کمپانی -- تحت نام Galaxy Tab 10.1 -- تمرکز این کمپانی بر روی معرفی گوشی هوشمند جدید خود یعنی گوشی Galaxy S II بود. بدیهیست که به دنبال موفقیت گوشی Galaxy S این کمپانی در بازار، سامسونگ امید زیادی به موفقیت گوشی Galaxy S II در بازار دارد (برای مقایسه مشخصات فنی این دو گوشی در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید.)

گوشی Galaxy S II به نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Gingerbread یا شیرینی زنجبیلی -- مجهز است. البته سامسونگ با بکارگیری نسخه 4.0  واسط کاربر TouchWiz  بصورت یک لایه نرم افزاری اضافه بر روی این سیستم عامل آنرا سفارشی سازی نموده است و گوشی خود را نسبت به دیگر رقبا متمایز ساخته است.

گوشی Galaxy S II با دارا بودن طراحی ظریف، بسیار باریک بوده و ضخامتی برابر 8.49 میلی متر دارد. در سطح پشت گوشی بافتی زیبا قرار گرفته که بر جذابیت گوشی افزوده است.

Samsung Galaxy S II

از ویژگی های برجسته این گوشی استفاده از صفحه نمایش 4.3 اینچی است که از فناوری جدیدی -- تحت عنوان Super AMOLED Plus -- بهره می برد. این فناوری کیفیتی حتی بالاتر از فناوری Super AMOLED -- که گوشی Galaxy S از آن استفاده می کند -- را داراست. گفته می شود که فناوری Super AMOLED Plus دارای 50 درصد زیرپیکسل های بیشتری نسبت به فناوری Super AMOLED است. رنگ ها بر روی این صفحه نمایش بسیار درخشان دیده شده و جزئیات تصاویر بر روی آن به خوبی قابل تشخیص است. همچنین زاویه دید نیز بسیار مناسب است.

گوشی Galaxy S II از پردازنده قدرتمند دو هسته ای با سرعت 1 گیگاهرتز استفاده می کند. این گوشی همچنین به یک واحد پردازش گرافیکی آدرنو (Adreno GPU) مجهز است که می تواند سرعت اجرای بازی ها -- به ویژه بازی های سه بعدی -- را افزایش دهد. حافظه داخلی گوشی Galaxy S II ظرفیتی برابر16 گیگابایت داشته و این گوشی از RAM با ظرفیت 1 گیگابایت بهره می برد. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت بر روی این گوشی وجود دارد.

Samsung Galaxy S II

گوشی Galaxy S II به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است که رزولوشن بالاتری را نسبت به گوشی Galaxy S (با دوربین 5 مگاپیکسلی) فراهم می کند. این دوربین قابلیت فیلمبرداری HD با رزولوشن 1080p (تعداد 1080 نقطه در راستای عمودی) را داراست که باز هم پیشرفت زیادی نسبت به فیلمبرداری 720p گوشی Galaxy S نشان می دهد. همچنین یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری بر روی گوشی Galaxy S II تعبیه شده است.

این گوشی قرار است که در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به بازار عرضه شده و به احتمال زیاد شاهد فروش پرشمار آن در بازارهای جهانی خواهیم بود



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا