سامسونگ رکوردهای پیشین خود را شکست - فروش 3 میلیون گوشی گالاکسی اس 2 در 55 روز

نمایش خبر

تاریخ : 1390/4/13
برچسب‌ها : Samsung I9100 Galaxy S II ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : گوشی محبوب Galaxy S II سامسونگ که به نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل مجهز است توانست موفقیتی دیگر را برای این کمپانی کره ای به ارمغان بیاورد. بنا به گفته سامسونگ این کمپانی با فروش 3 میلیون گوشی Galaxy S II در 55 روز توانست رکورد قبلی خود را بشکند. این رقم به معنای متوسط فروش بیش از 54 هزار گوشی در هر روز و فروش یک گوشی در زمانی نزدیک به 1.5 ثانیه است.

سرعت فروش گوشی Galaxy S II تا کنون بیش از گوشی Galaxy S سامسونگ بوده که با 30 روز تأخیر بیشتر به نقطه عطف فروش 3 میلیونی رسیده بود. گوشی Galaxy S نقطه عطف فروش 10 میلیون گوشی را نیز در نزدیک به 7 ماه طی نمود (به اینجا مراجعه نمائید) و پیش بینی می شود گوشی Galaxy S II در مدتی بسیار کوتاه تر مرز 10 میلیون فروش را پشت سر گذارد.

Samsung Galaxy S II

بنا به گفته سامسونگ بیشتر موفقیت گوشی Galaxy S II در قاره اروپا رخ داده و این گوشی توانسته سهم بازار گوشی های هوشمند سامسونگ در اروپا را به شدت افزایش دهد. به عنوان مثال در حال حاضر سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در کشورهای اتریش و سوئیس به ترتیب 30 و 36 درصد است. هر چند بیشترین تعداد فروش گوشی (مجموع گوشی های هوشمند، فیچر فون ها و گوشی های معمولی) در آمریکا در اختیار سامسونگ است (به اینجا مراجعه نمائید) اما گوشی Galaxy S II این کمپانی هنوز از طریق اپراتورهای آمریکایی به فروش نمی رسد و اگر شایعات در مورد عرضه این گوشی از طریق اپراتورهای آمریکایی در آینده نه چندان دور صحت داشته باشد فروش جهانی آن بیش از پیش تسریع می گردد.

Samsung Galaxy S II

بی شک علاوه بر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مناسب گوشی Galaxy S II، بخشی از موفقیت سامسونگ در فروش این گوشی مرهون عدم عرضه آیفون 5 توسط اپل بوده است. بنا بر نظر اکثر کارشناسان هرچند گوشی آیفون 4 اپل ویژگی های بسیار مناسبی داشته و اپل اکوسیستم بسیار قدرتمندی را برای محصولات خود فراهم آورده اما اکثر ویژگی های سخت افزاری Galaxy S II یک سر و گردن بالاتر از گوشی آیفون 4 است. پیش بینی می شود که عرضه نسخه بعدی آیفون که قاعدتاً ویژگی های سخت افزاری بهتری نسبت به آیفون 4 خواهد داشت تا حدی می تواند فروش گوشی Galaxy S II سامسونگ را به چالش کشاند.

Samsung Galaxy S II



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا