معرفی Redmi Watch 3، دست‌بند Band 2 و هدفون‌ Buds 4 Lite - پوشیدنی‌های تازه شیائومی

نمایش خبر

تاریخ : 1401/10/9        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : پوشیدنی Wearable ، ساعت هوشمند Smartwatch ، دستبند هوشمند Smart Band ، Xiaomi Redmi Watch 3 ، شیائومی Xiaomi
واحد خبر mobile.ir : شرکت شیائومی در روز سه‌شنبه 27 دسامبر سال جاری میلادی (6 دی 1401) نه تنها از گوشی‌های‌ هوشمند پرچم‌دار Redmi K60 و Redmi K60 Pro در کنار اسمارت‌فون‌های میان‌رده Redmi Note 12 Pro Speed Edition و Redmi K60E رونمایی کرد، بلکه از افزودن سه پوشیدنی جدید به سبد محصولات خود نیز خبر داد. این محصولات ساعت هوشمند Redmi Watch 3 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دست‌بند تناسب اندام Band 2 با بدنه سبک و ظریف و ای‌یرباد Buds 4 Lite در رنگ‌های فانتزی با قیمت پایین را شامل می‌شود و فروش آن‌ها در چین از همان روز معرفی آغاز شده است. در ادامه با پوشیدنی‌های تازه شرکت چینی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3

کمپانی شیائومی نخستین بار با ارائه اسمارت‌واچ Redmi Watch در نوامبر 2020 پا به عرصه تولید ساعت‌های هوشمند گذاشت و یک سال بعد نسخه جدید این محصول را با نام Redmi Watch 2 در کنار Watch 2 Lite آن معرفی کرد. شرکت چینی حالا پس از گذشت بیش از یک سال، به‌روزرسانی تازه‌ای برای اسمارت‌واچ خود عرضه کرده است.

این ساعت 37 گرمی در اندازه‌های 42.58x36.56x9.99 میلی‌متر تولید شده است. Redmi Watch 3 در دو رنگ سیاه (Elegant Black) و سفید (Ivory White) طراحی شده و بند آن هم از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک (TPU) است.

پوشیدنی جدید شیائومی همانند نمونه سال گذشته از صفحه‌نمایش AMOLED مربعی‌ شکلی بهره می‌برد که 70 درصد از روی دستگاه را می‌پوشاند و اندازه آن با 9.3 درصد افزایش نسبت به نسل پیشین، از 1.6 اینچ به 1.75 اینچ رسیده است. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش با وضوح 390x450 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیتی 341ppi بوده و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش Redmi Watch 3 از قابلیت همواره روشن بهره می‌برد و می‌تواند بیش از 200 واچ‌فیس متنوع داشته باشد.

این اسمارت‌واچ با برخورداری از تحمل فشار 5 اتمسفر می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. همچنین با توجه به پشتیبانی Redmi Watch 3 از سیستم‌های ماهواره‌ای مسیریابی جهانی یا GNSS (شامل Galileo ،GLONASS ،Beidou ،GPS و QZSS) می‌توان از آن برای ردیابی دقیق فعالیت‌های ورزشی استفاده کرد.

این ساعت همانند دیگر محصولات کنونی بازار از سنسور سنجش اشباع اکسیژن خون یا SpO2 و حسگر ردیابی خواب و استرس بهره می‌برد و از بیش از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین پشتیبانی از NFC و بلوتوث 5.2 را باید به فهرست امکانات Redmi Watch 3 اضافه کرد.

ارتقاء ظرفیت باتری از جمله دیگر برتری‌های محصول جدید در مقایسه با ساعت سال گذشته است. مطابق اعلام شرکت سازنده، باتری 289 میلی‌آمپر ساعتی Redmi Watch 3 می‌تواند با یک بار شارژ و فعال بودن حسگر سنجش اشباع اکسیژن خون و سنسور ضربان قلب تا 12 روز کار کند.

از ساعت هوشمند جدید شیائومی به طور مستقل از اسمارت‌فون می‌توان استفاده کرد. البته برای برقراری تماس تلفنی نیاز به اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث خواهد بود. ناگفته نماند که شیائومی به منظور افزایش کیفیت تماس، میکروفونی با قابلیت کاهش نویز برای این دستگاه در نظر گرفته است.

Redmi Watch 3 با گوشی‌های مجهز به اندروید 6 و بالاتر و iOS 12 و نسخه‌های جدیدتر آن سازگار است و همان طور که اشاره شد، از همان روز معرفی با قیمت 499 یوان (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 72 دلار) عرضه شده است. بند این ساعت نیز به طور جداگانه به قیمت 69 یوان به فروش می‌رسد.

دست‌بند تناسب اندام Redmi Band 2

صفحه‌نمایش مستطیل شکل Band 2 یک نمونه 1.47 اینچی بوده که حدود 76 درصد بزرگ‌تر از نسل پیشین شده است. ضخامت این دست‌بند هم مانند ساعت هوشمند تازه شیائومی 9.99 میلی‌متر است و تنها 14.9 گرم وزن دارد. شرکت چینی این دست‌بند را در شش رنگ سبز (Fluorescent Green)، مشکی، آبی روشن، سبز تیره، سفید و صورتی طلایی طراحی کرده است.

این دستگاه نیز تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است و از سنسورهایی مشابه Redmi Watch 3 برای ردیابی سلامت کاربر بهره می‌برد. با آن که Band 2 از برقراری تماس بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کند، اما مجهز بودن به قابلیت‌هایی همچون سنجش اکسیژن خون و چرخه قاعدگی بانوان آن را به محصولی نسبتا قابل توجه در این رده تبدیل می‌سازد. این دست‌بند از 30 حالت تمرینی و ورزشی برخوردار است و باتری 210 میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند، به گفته شیائومی، با یک بار شارژ و استفاده سنگین تا 6 روز و در صورت استفاده معمول تا 14 روز دوام داشته باشد.

Band 2 تا پایان سال جاری میلادی با قیمت 159 یوان (حدود 23 دلار) عرضه می‌شود و قیمت آن با ورود به سال نوی میلادی 10 یوان افزایش یافته و 169 یوان (24 دلار) خواهد شد.

ای‌یرباد Buds 4 Lite

ای‌یربادهای جدید شیائومی در زبان چینی جوانی (Youth) نام گرفته‌اند، چرا که برای کاربران جوان علاقمند به رنگ‌های زنده طراحی شده‌اند. این محصول برای تجربه صدای عمیق به درایور 12 میلی‌متری مجهز شده و از قابلیت کاهش نویز حین برقراری تماس بهره می‌برد. هر یک از این ای‌یربادها 3.9 گرم وزن دارد و با یک بار شارژ می‌توانند تا 20 ساعت کار کنند.

Redmi Buds 4 Lite نه تنها در رنگ‌های استاندارد سفید و مشکی ارائه می‌شود، بلکه همان طور که اشاره شد شرکت سازنده رنگ‌های شاد و فانتزی مانند نارنجی (ای‌یربادها و کیس همراه) و سبز (ای‌یربادها و بخش داخلی کیس) نیز برای آن در نظر گرفته است.

مجهز بودن به اتصال بلوتوث 5.3 و استاندارد IP54 (با مقاومت نسبی در برابر پاشیده شدن آب و گرد و غبار) از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. این دستگاه هم تا پایان سال 2022 با قیمت 139 یوان (نزدیک به 20 دلار) و پس از آن با قیمت 149 یوان (21 دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


به روزرسانی - قیمت شیائومی ردمی واچ 3 در بازار ایران

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.

منبع : Xiaomi


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا