معرفی آنلاین محصولات هواوی در پی لغو کنگره جهانی موبایل

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1398/12/1        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : هواوی Huawei
واحد خبر mobile.ir : کنگره جهانی موبایل MWC به نوعی مهم‌ترین رویداد مرتبط با گوشی‌های هوشمند در اروپاست که هر ساله تقریبا در چنین روزهایی در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. این نوبت از نمایشگاه MWC اما به دلیل نگرانی‌های گسترده از شیوع کروناویروس و انصراف چندین و چند شرکت معتبر از حضور در این رویداد، چند روز پیش از آغاز آن لغو شد و بدین‌ترتیب برندهای مختلف هریک تصمیم به ارائه مستقل محصولات خود از کانال‌های متفاوت گرفته‌اند. شرکت هواوی یکی از این نام‌های بزرگ حاضر در این رویداد بود که حالا از تصمیم خود برای ارائه نسل جدید محصولات این شرکت به صورت آنلاین سخن می‌گوید.

مطابق خبرهای جدید منتشر شده از سوی شرکت هواوی، طیف جدید محصولات این برند در یک رویداد اینترنتی و به صورت آنلاین در روز دوشنبه 24 فوریه 2020 (5 اسفند 1398) در ساعت 14 به وقت اروپای مرکزی (16:30 دقیقه به وقت ایران) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. در این مراسم که ظاهرا به زبان انگلیسی و با اجرای Richard Yu مدیرعامل هواوی برگزار می‌شود محصولات متفاوتی از گوشی‌ها جدید تا تجهیزات مرتبط با اینترنت اشیاء و استراتژی‌های نوید شرکت هواوی به نمایش گذاشته خواهند شد.

از جمله محصولات مورد انتظار برای این رویداد باید به نسل جدید گوشی‌های تاشوی این برند با نام احتمالی Mate Xs اشاره نمود که همانطور که از نام آن مشخص است، ادامه‌ای بر Mate X قبلی این شرکت به حساب می‌آید؛ ابزارهای هوشمند متصل به شبکه، نوت‌بوک‌های جدید، تلویزیون‌، تبلت، دستگاه‌های 5G و برخی گفتارها پیرامون سیاست‌های جدید کسب و کار هواوی از جمله مواردی‌ست که در این رویداد از آن‌ها یاد خواهد شد. در این مراسم همچنین احتمالا اطلاعات کوچکی در مورد نسل بعدی پرچمداران شرکت هواوی یعنی سری P40 نیز ارائه خواهد شد که ارائه آن‌ها ظاهرا برای ماه آینده در روز 26 مارچ 2020 (7 فروردین 1399) برنامه‌ریزی شده است.

شرکت هواوی ظاهرا پس از این رویداد، دور جدید کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت موسوم به Huawei Developer Day 2020 را نیز برنامه‌ریزی خواهد نمود که این رویداد نیز احتمالا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.