مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hassan s
- تاریخ عضویت : 1392/3/5
- تعداد نظرهای داده شده : 10
نظرها
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
بروزرسانی جدیدی برای سیستم عامل گوشی اکسپریا ام مدل C190X منتشر شده.این آپدیت با شماره نسخه ی ۱۵٫۱C.1.17 میباشد که برای رفع مشکل ریست شدن گوشی هنگام اتصال هدفون به آن منتشر شده است.این بروزرسانی در حال حاظر در آسیا و بخش هایی از اروپا مانند آلمان در دسترس میباشد.?????!!!!!
اینم لینک.یعنی واقعیت داره؟؟؟ای بابا.حالمون گرفته شد ک
http://xperian.ir/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-xperia-m-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/
اگه نمیاد همین اکسپریا ام(من دلم بنفش میخواد) خوبه؟؟؟؟راستی اصلا بنفشش تو ایران هست آیـــــا؟؟؟
اگه تو رنج قیمت(دیگه ته تهــــــــش 850)چیز بهتری هست چی رو پیشنهاد میدید؟؟؟چون جدید هس خوبه ولی امکان بروز مشکل هم هست دیگه!!!!من خودم خوشم اومده
بعد اینکه میشه براش یه باتری قویتر تهیه کرد؟؟؟مشکلی پیش نمیاد؟؟؟اگه میشه حدود قیمت چیجوریاس؟؟؟
بعـــــــــــــــــــــد>>>>همین دیگه.اینارم بگید ممنون میشم<<<<
آقا آدریان ایمیلتون رو میدید؟؟محمد هستمmohammadsafarian75@yahoo.com.یا علی
وای من خیلی وقته منتظرم.فرض کن نخواد بیاد!!!ستم نیس؟؟؟
اگه انشاءالله و به امید خدا بیاد با چه قیمتی میشه خریدش؟؟
حدود...کمک کنید.مرســـــــــــــــــی.یاعلی
اگه نمیاد همین اکسپریا ام(من دلم بنفش میخواد) خوبه؟؟؟؟راستی اصلا بنفشش تو ایران هست آیـــــا؟؟؟
اگه تو رنج قیمت(دیگه ته تهــــــــش 850)چیز بهتری هست چی رو پیشنهاد میدید؟؟؟چون جدید هس خوبه ولی امکان بروز مشکل هم هست دیگه!!!!من خودم خوشم اومده
بعد اینکه میشه براش یه باتری قویتر تهیه کرد؟؟؟مشکلی پیش نمیاد؟؟؟اگه میشه حدود قیمت چیجوریاس؟؟؟
بعـــــــــــــــــــــد>>>>همین دیگه.اینارم بگید ممنون میشم<<<<
آقا آدریان ایمیلتون رو میدید؟؟محمد هستمmohammadsafarian75@yahoo.com.یا علی
عباداتتون قبول...
من حدودا2ماهه این گوشی رو خریدم...قبل از تحویل گرفتن گفتم آپدیتش کردن...اون اوایل خوب بود ولی الان سرعتش خیلی اومده پایین...لطفا راهنماییم کنید...درضمن اگه خواستم بطاقمش بنظرتون با چه گوشی طاقش بزنم؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید