مشخصات کاربر
 - نام کاربر : saeed p
- تاریخ عضویت : 1392/2/19
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
با sony pc companion میتونی به راحتی آپدیتش کنی. آخرین رام رسمی که براش اومده اندروید 4.3 هست، دیگه هم رام رسمی ظاهرا براش نمیاد.
من خودم دوتا ازش تا حالا گرفتم، داشته!
ظاهرا هندزفری مدلهای بالاتر رو قبول میکته!!!
مدلی که روی هندزفری من نوشته
Model: MH410c
شایدم بعضی از انواع این گوشی نداشته باشن، هرجند بعید میدونم چون یکی از خصوصیات
این گوشی صداش.
چون میخوان تازه خرید کنن، با روت کردن گارانتی میپره!
در ثانی برای آپدیدتهای رسمی بعدش هم مشکل به وجود خواهد آمد.
اگه استفاده معمولی داشته باشی ازش، یعنی (یکی دو ساعت بازی و اینترنت، چندتا تماس در روز و چند پیام) تو حالت تک سیم نزدیک دو روز (من خودم تا 4 روزم برده!) و تو حالت دوسیم بیش از یک روز.
تاچش عالی
فرق دوسیم این با گوشی های دیگه اینه که دوسیم این اختیاریه، یعنی اگه داری با یه سیم صحبت میکنی سیمکارت دوم رو حالت استندبای نمیره! و اگر با اون خط تماس بگیرن، میتونی بین خطوط جابجا بشی!
بازی ها رو هم راحت اجرا میکنه، چون نوع چیپ ستش کریت (Krait) که با Cortex A15 برابری میکنه و نسل جدیده تازه دوهسته ای. من چند ماه پیش با کلی تحقیق تو همین رنج قیمت مدنظر شما اینو بهترین گزینه دیدم و الان هم ازش راضیمممم.
متاسفانه تاجایی که من میدونم نمیشه نرم افزارها را به کارت Sd (حافظه) انتقال داد. ولی خوب نزدیک دو گیگ فضا دراختیارت قرار میده.
این گوشی چه کشورهایی میزنه؟
ساخت چین تحت لیسانس سونی، چه جوریه؟
بستگی داره قبلا با چه گوشی کار کردید. این گوشی چون سایزش کوچیکه بسیار خوش دست و زیباست.
cpu خوبه. تاچش خیلی خوبه. هنگی خیلی کم. باتری خیلی خوب.
من این گوشی رو دارم ازش واقعا راضیم.
به نظر من برگترین مزیتش اینه که امکانات یه گوشی با سایز بزرگتر مثل x8 رو توی گوشی کوچیکتر جا دادن، در عین حال که زیباتر و بسیار خوش دست. البته به خاطر کوچیکیش صفحه کلیدش Qwerty نمیشه (یعنی هر حرف روی یک کلید) و باید نرم افزار نصب کنی که جلب درنمیاد.