مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : GR P
  • تاریخ عضویت : 1392/2/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 117

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 117 مورد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/1/19 نه، هنوز وارد نشده دوست عزیز.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/7/9 سلام دوستان!
یک مشکل عجیب و نادری برای من پیش اومده و از شما خواهش می کنم اگر راهی مد نظرتون هست کمک کنید!
یک اتفاق مسخره! شیشه جلوی لنز دوربین گوشی خط افتاده!!!! ;O
یکی از دوستان من برای تمیز کردنش شیشه دوربین، لباسش رو کشید روش و بصورت خیلی باور نکردنی دقیقا وسط شیشه دوربین کُلی خط و خش های ریز افتاده و دیگه اصلا بی هیچ عنوان نمیشه عکس درستی با این گوشی گرفت!
آیا میشه شیشه رو عوض کرد؟
و اگر نمیشه عوض کرد، آیا با شکستن شیشه اتفاقی برای لنز و دوربین میوفته به مرور زمان؟ چون شیشه فقط نقش محافظ داره!
در حال حاضر به دلیل کیفیت بسیار بدی که اون خط ها روی عکس ایجاد میکنن هیچ استفاده ای از دوربین نمی تونم بکنم!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/6/27 سلام.
فکر کنم من جزء اولین افرادی بودم که این گوشی رو خریدم و از اون زمان تا الآن 4-5 ما گذشته!
الآن به صورت کامل روی گوشی سوار هستم و توان این رو دارم که خیلی شیک و حساب شده این گوشی رو نقد کنم!

* اگر بخوام خیلی خلاصه و کوتاه بگم باید از این جمله استفاده کنم! این گوشی یکی از وظیفه شناس ترین گوشی هاست! این گوشی به قول هائی که قبل از خرید به من داده بود، خیلی خوب عمل کرد! تمام انتظارهائی که از این گوشی داشتم براورده شد! بدون هیچ نقص و کوتاهی!

* اگر بخوام در مورد کیفیت شیشه صفحه نمایش این گوشی براتون صحبت کنم، باید بگم من 4 ماه بدون محافظ صفحه نمایش با این گوشی کار کردم! همیشه با هرچیزی که دم دستم بود صفحه نمایش این گوشی رو تمیز می کردم! کاغذ، لباس، دستمال! بارها و بارها! و در کمال شگفتی، هیچ خط یا خش جزئی بعد از 4 ماه استفاده مداوم به روی صفحه این گوشی نیوفتاد! صاف و تمیز، مثل روز اول! البته یک هفته قبل براش محافظ گذاشتم!

* اگر بخوام درباره بدنه این گوشی براتون بگم، مجددا باید عرض کنم بنده هنوز که هنوزه از هیچ گاردی استفاده نکردم! گوشی بدون هیچ محافظ بدنه ای تو دست های من هست! تنها صدمه ای که بعد از 4 ماه استفاده به روی گوشی وارد شده صدماتی بوده که مقصر خودم بودم! 2 دفعه گوشی از دست های من سر خورد و تنها یک نقطه خیلی ریز در بدنه و یک سابیدگی خیلی کم رنگ که هر دو در بدنه آلومینیومی هست به جا مونده! غیر از این موارد، در حالت معمولی و نقطه هائی که با دست در تماس هست نه رنگ پریدگی داشته و نه تغییر حالت!

* در مورد دوربین این گوشی قبلا صحبت کردم و می تونید در پست های قبلی من ببینید!

* این گوشی 2 دفعه هنگ کرده و دلیلیش استفاده از یک نرم افزار ایرانی برای پخش رادیو اینترنتی بود! به احتمال قوی نرم افزار باگ داشت! البته منظورم از هنگ ریست شدن گوشی بود!
یک مورد هنگ کردن صفحه نمایش هم داشت! به این شکل که گوشی فعال بود، اما دستورات لمسی رو نمی گرفت! من هم به اجبار قاب گوشی رو باز کردم و از دکمه ای در پائین گوشی تعبیه شده برای خاموش کردن گوشی استفاده کردم و گوشی خاموش و روشن شد! البته این اتفاق قبل از آپدیت گوشی بود!

* من گوشی رو به آسونی روت کردم و یک رم 32 گیگ روش انداختم و سنگین ترین بازی ها رو روش نصب کردم و به حافظه SD انتقال دادم! هیچ مشکلی در اجرا بازی های سنگین نداره و در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا می کنه! این گوشی از این نظر عالی هست!

* آپدیت این گوشی مثل سایر گوشی ها راحت و بی دردسر هست و اگر اشتباه نکنم 3-4 بار برای این گوشی آپدیت اومده که 2 تا از آپدیت هاش حجیم بوده!

* این گوشی نسبتا سنگین هست، اما جالب اینجاست که محالِ بی دلیل از دستتون سر بخوره! به زیبائی در دستتون قرار می گیره و تعادل رو حفظ می کنه! خیلی برام جالب بود! وزن در تمام نقاط گوشی یکسان هست!

* در مورد سخت افزار نیازی نیست چیزی بگم! چون وقتی این گوشی بتونه به راحتی هر بازی رو اجرا کنه، مسلما سخت افزار قوی داره و هنگ های بی مورد تو کارش نیست!

* صفحه نمایش این گوشی هم بد نیست و من بهش عادت کردم! موقع نمایش فیلم و عکس خیلی بهتر و جذاب تر میشه! فیلم های 1080 رو هم خیلی خوب نمایش میده!

* صدای اسپیکر این گوشی رو اگر بخوام منصفانه توصیف بکنم، باید بگم الحق خوب و با کیفیت هست! شخصا با گوشی های دیگه مقایسه کردم و مطمئن باشید صدای گوشی SP خیلی شفاف و خوش صداست! البته، آپشن هائی هم برای تغییر حالات صدا داره!

و در آخر...
این گوشی بهترین انتخاب بود که می تونستم داشته باشم!
شاد باشید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/6/6 سلام، دوباره بعد از مدت ها اومدم اینجا! یادش بخیر، چقدر شور و هیجان داشتیم! ;)
اومدم یک نکته و بعدش یک سوال ازتون بپرسم!

نکته اینکه، به همه پیشنهاد می کنم گوشی خودشون رو روت کنن! چون بدون روت کردم استفاده از اسمارت فون هیچ لذتی نداره! خیلی از برنامه های کابردی برای اجرای کامل احتیاج به روت دارن و شما می تونید با روت کردن خیلی راحت از تمام امکانات نرم افزاری استفاده کنید!
اگر نگران امنیت گوشی هستید، فقط کافیه در کنار روت یک آنتی ویروس هم نصب کنید و با فعال کردن فایروال تمام نگرانی هاتون برطرف بشه.
من خیلی گشتم و در نهایت تو پرس و جو هایی که در سایت هایی خارجی کردم تونستم یک راه فوق العاده ساده برای روت نامبر 2.245 پیدا کنم. اگر مایل هستید می تونم آموزشش رو اینجا براتون قرار بدم.

و اما سوال من.
یکی از دلالیل مهم روت کردن گوشی، انتقال نرم افزارهای سنگین به SD هست. اما متاسفانه بنده کلی نرم افزار و روش رو تست کردم و هیچ کدوم نتیجه نداد!! حتی تمام پارتیشن بندی رو هم تست کردم، اما هیچ انتقالی صورت نمی گیره!
اگر از دوستان این جمع کسی روشی بلد هست که بشه نرم افزارها و بازی ها رو وارد SD کرد، ممنون میشم اینجا توضیح بده! واقعا کلافه کرده.
گوشی روت هست، اما نمیشه کاری کرد.
موفق باشید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/13 بعضی از کاربرها هَمچی نظرهای فانتزی و اَنیمه میدن که اصلا آدم رغبت نمی کنه تو بحث شرکت کنه.
این چه حرفیه که میگید تاریخ انقصاء این گوشی 3 سال هست؟ خرج باز کردن باطری این گوشی پیچوندن دو عدد پیچِ که هرکسی می تونه این کارو بکنه. اگر نمی تونی، می بری پیش کسی که باطری رو ازش خریدی به راحتی براتون عوض می کنه! باطری که پـــِـــرس نیست شما اینجوری دارید شلوغش می کنید!!!!
خوهشا در مورد چیزی که اطلاع کافی دربارش ندارید نظر ندید. شما با این کار بقیه رو گمراه می کنید. می دونم، خیلی هاتون می خواید کمک کنید، اما متاسفانه برعکس دارید همه چی رو خراب می کنید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/7 سلام.
داداش ADRIAN یا هر دوست دیگه ای که در این زمینه اطلاعات داره لطفا بهم کمک کنه.
امروز یک کابل HML از نوع سامسونگ پیدا کردم که اگر اشتباه نکنم برای SIII بود. تا اونجائی که بنده اطلاع دارم فرقی نمی کنه مدل HML چی باید باشه، چون تمام HML ها رو گوشی هایی که HML میخورن ساپورت میشن (شایدم اشتباه میکنم). اما متاسفانه بعد از اتصال HML به گوشی و وصل کردن گوشی به HDMI تلویزیون، هیچ تصویری نیومد! هم از HDMI بزرگ و هم از MINI HDMI استفاده کردم، اما هیچ کدوم تصویر نداد. حتی روی گوشی T هم تست کردم، اما نتیجه ای حاصل نشد! هیچی! تصویر، بی تصویر!
دلیلش چیه؟ مراحل داره؟ تنظیم داره؟ کابل مخصوص گوشی های سونی میخواد؟ علت چی هست؟
ممنون میشم کمک کنید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/7 سلام. فدای تو بشم که همه چیو میدونی. دستت درد نکنه رفیق.
راستی ببخشید، چهار صبح بود، اشتباهی mhl رو نوشتم hml، شرمنده ؛))))
این کابل رو از کجا می تونم تهیه کنم؟ من کلی گشتم تا به سامسونگ رسیدم! سایتی سراغ داری که آنلاین بفروشه؟
مرسی.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/5 سلام، وقت دوستان بخیر.
یک مطلب خیلی خیلی مهم میخوام در مورد دوربین گوشی SP عرض کنم.
اول از همه، برای چندین بار میگم که زیاد با دوربین کار نمی کنم و دوربین یک گوشی تلفن همراه برای من مهم نیست. پس اصلا حرفه ای نیستم در این زمینه! اما امروز یکی از دوستان چند تا عکس از عکاسی در شب برای من فرستاد که واقعا نا امید کننده بود و بهش حق دادم که با وجود این عکس هائی که گرفته از دوربین این گوشی شاکی و دلخور باشه. ولی...
بدتر از اون این هست که خیلی از دوستان متاسفانه در استفاده درست از دوربین گوشی مشکل دارن و کار کردن باهاش رو بصورت اصولی بلد نیستن. یعنی میخوام اینو عرض کنم که، عکس هائی که اون دوستمون برای من فرستاد در حقیقت به دلیل رعایت نکردن نکات مهم در عکس برداری بود!!! اگر شما تنظیمات و نکات رو رعایت کنید خواهید دید که چقدر عکس ها بهتر و شفاف تر میشه. حتی میتونم به جرات بهتون بگم، عکس هائی که در شب با گوشیتون خواهید گرفت از عکس هائی که در روز می گیرید بهتره!!!


**انجام این نکات خیلی ساده هست و تنها 3 مرحله داره!

1- وارد حالت عکس برداری بشید و اون روی Superior auto قرار بدید. این حالت کاملا خودکار هست و دوربین گوشی شما تمام حالت ها و اتفاقات رو خودش تشخیص خواهد داد.
2- برای عکس گرفتن از یک منطقه (هرچیزی، فرقی نمیکنه)، مــخــصـــوصــا در شب و نور کم، دوربین گوشی رو برای چند ثانیه (هرچی بیشتر، بهتر) در همون حالت نگه دارید. با این کار دوربین شرایط محیطی رو به صورت اتوماتیک تشخیص میده و همراه با فکوس مناسب، بهترین حالت برای عکس برداری رو انتخاب میکنه. مثلا عکس برداری در نور کم رو برای شما انتخاب میکنه و آیکون اون رو بالا در سمت چپ نشون میده.
3- مرحله سوم مهم ترین مرحلست!!!! در این مرحله بی هیچ عنوان از کلید دوربین که در پهلوی گوشی قرار داره استفاده نکنید و اون رو فشار ندید! در این حالت فقط یک بار انگشت خودتون رو روی دکمه مجازی و لمسی بزنید (نگه ندارید. انگشتتون رو یک بار بزنید و رها کنید) و صبر کنید تا عکس گرفته بشه. اگر در شب به این روش عکس بگیرید، خواهید دید که حدودا 3 ثانیه زمان میبره تا عکس گرفته بشه و قبل از گرفته شده عکس، دوربین در حال تنظیم کردن و کم و زیاد کردن نور محیط میشه! اما در آخر یک عکس خوب تحویل شما خواهد داد.

اون عکسی که من از اون دوستمون دیدم وادارم کرد که بیام اینجا و این توضیحات رو بدم تا اگر شما هم تا الآن با دوربین این گوشی مشکل داشتید تا حدی برطرف بشه!
چند روز پیش هم چند تا عکس که خودم گرفته بودم (که خیلی هم معمولی هست) رو براتون آپلود کرده بودم. به جرات میگم، عکس هائی که من در شب گرفتم با عکس هائی که اون دوستمون در شب گرفته بود و برای من فرستاده بود فرقشون زمین تا آسمون هست.
مجددا عکس ها رو قرار میدم، اگر مایل بودید ببینید.

عکس در شب 1
http://www.4shared.com/zip/QOopQL4I/SHAB_1.html


عکس در شب 2
http://www.4shared.com/zip/bPpPGfFG/SHAB_2.html


عکس در شب 3
http://www.4shared.com/zip/uwdqw24T/SHAB_3.html


عکس در روز 1
http://www.4shared.com/zip/XOf_2M01/RUZ_1.html


عکس در روز 2
http://www.4shared.com/zip/k-eSJ2pX/RUZ_2.html


عکس در روز 3
http://www.4shared.com/zip/OJcvXfQK/RUZ_3.html


عکس در غروب
http://www.4shared.com/zip/4bE9Fieq/GHORUB.html


عکس در محیط بسته داخل و در نور بسیار کم
http://www.4shared.com/zip/cUNpVUi0/DAKHEL.html


هر کمکی خواستید بنده تو یاهو در خدمت شما هستم.
mer5ad@Yahoo.com

فعلا.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/31 بسیار زیبا و منطقی صحبت کردی. حرف هائی که زدی رو من شخصا نه فقط در موبایل، بلکه روی لپ تاپ ها و پی سی ها تجربه کردم و باور دارم که قدرتمند بودن سخت افزار به تنهائی نشونه بهتر بودن سیستم نیست. همه چیز باید در کنار هم درست چیده بشه. این شعار نیست، عین واقعیت هست.
واقعا خسته نباشی بابت جواب روون و شیرینت.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/30 سلام.
دوستان، بنده 8 عکس در حالت ها و شرایط مختلف که با دوربین گوشی Xperia SP - C5303 گرفتم رو براتون آپلود کردم.
امیدوارم این عکس ها به تمام سوال ها جواب بده.
خودم هیچ نظری در مورد عکس ها نمیدم، چون همونطور که گفتم انتظاری از دوربین یک گوشی ندارم و کیفیت برام اهمیتی نداره.
به دلیل حجم بالای عکس ها، اون ها رو زیپ کردم.

عکس در شب 1
http://www.4shared.com/zip/QOopQL4I/SHAB_1.html


عکس در شب 2
http://www.4shared.com/zip/bPpPGfFG/SHAB_2.html


عکس در شب 3
http://www.4shared.com/zip/uwdqw24T/SHAB_3.html


عکس در روز 1
http://www.4shared.com/zip/XOf_2M01/RUZ_1.html


عکس در روز 2
http://www.4shared.com/zip/k-eSJ2pX/RUZ_2.html


عکس در روز 3
http://www.4shared.com/zip/OJcvXfQK/RUZ_3.html


عکس در غروب
http://www.4shared.com/zip/4bE9Fieq/GHORUB.html


عکس در محیط بسته داخل و در نور بسیار کم
http://www.4shared.com/zip/cUNpVUi0/DAKHEL.html


وقت بخیر.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/29 کیفیت تصویر هیچ ارتباطی با تعداد پیکسل نداره. یک دوربین 3 مگابایتی میتونه زنده ترین و بهترین کیفیت رو نسبت به یک دوربین 13 مگاپیکسلی داشته باشه. پیکسل اندازه و بزرگی تصویر هست.
تو اگر اینقدر دوربین برات مهم بود کار اشتباهی کردی این گوشی رو گرفتی! الآن طوری صحبت میکنی که اینگار هدفت خریدن دوربین دیجیتال بود. من خودم شخصا شاید هفته ای 5 تا عکس هم نگیرم. دوربین گوشی برام اهمیتی نداره. برای همین با خیال راحت این گوشی رو خریدم. و دقیقا اونجائی خیالم از بابت دوربین گوشی راحت شد که عکس های گوشی V و T رو هم دیدم. اصلا چیز قابل قبولی نبودن و اونطور که من انتظار داشتم خوب نبود. همونجا باور کردم که نباید از دوربین گوشی انتظار بیجا داشت و باید پذیرفت که دوربین گوشی هیچ وقت در حد عالی نیست. به نظر من گوشی Sony Ericsson C905 بهترین دوربین رو در خانواده سونی داشت و هنوز هم داره. سونی در گذشته خیلی به دوربین عکاسی اهمیت میداد، اما در حال حاضر من شخصا اصلا ازش راضی نیستم و قبل از خریدن گوشی SP هم اینو میدونستم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/26 مرسی دوست عزیز، خیالم راحت شد.
آخه گوشی خیلی بد از دستم افتاد. منم وسواس شدم چک کردم بدنشو تا اینکه دستم خورد به اون نقطه. منم فکر کردم بخاطر ضربه بوده که خدا رو شکر میبینم مُدلش همینه ;)
خیلی ممونم دوستان.
<3

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/25 سلام، دوستان یک سوال خــیـــلی مهم!
لطفا هرکسی SP داره این رو امتحان کنه!

قاب گوشی رو باز کنید و دقیقا اون مکانی رو که تو عکس زیر با دایره زرد رنگ علامت زدم رو با انگشت فشار بدید. ببینید تـَق تـَق صدا میده!؟
اینگار دارید یک دکمه رو فشار میدید.
http://axgig.com/images/81190228723564014221.jpg

و با قاب بسته هم در این حوالی که بصورت رنگ زرد نشون دادم با فشار دادن قاب صدای تـَق تـَق میاد.
http://axgig.com/images/43288764576218633092.jpg

خواهشا اگر برای شما هم به همین صورت هست بهم اطلاع بدید. ممنون.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/25 سلام سانازی، چطوری؟
ببخشید، من همیشه با موبایل آنلاین هستم و اصلا میل ها رو چک نمیکنم!
بروی چشم، الآن میرم چک میکنم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/23 سلام دوستان، خسته نباشید.
چطوری میتونم اینترنت موبایل (ایرانسل) رو با گوشی SP به وسیله USB روی کامپیوتر استفاده کنم؟
گوشی های قدیمی که براحتی میشد، اما کار با اینترنت این گوشی بروی PC رو نمیدونم!
من کمی مشغول هستم و وقت سرچ کردن نداشتم! اگر امکانش هست همینجا یک توضیح کامل بهم بدید.
ممنونم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/17 علی جان مدل های sp هیچ فرقی با هم ندارن. نه از نظر سخت افزاری، نه باطری و نه آپدیت.
من فکر میکنم باطری ساناز کاملا طبیعی باشه و ایشون فقط کمی وسواس دارن، همین.
اگر نزدیک به 7-8 ساعت مداوم از گوشی کار بکشید شارژ گوشی از 100 به صفر خواهد رسید. خودم تست کردم. اما در حالت معمولی خیر. تا هر وقت بخوای میتونی نگهش داری.
ساناز هم داره ازش کاره زیاد میکشه، من مطمینم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/17 دوستان هرسوالی داشتید، عکسی از محیط نرم افزاری گوشی خواستید و میخواید رفع ابهام بشه براتون، من تو یاهو در خدمتتون هستم. هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم.
کوچیک شما، مرصاد.
mer5ad@yahoo.com

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/17 سلام ساناز جان، خوبی؟
بالاخره گوشی رو به چنگ اوردی؟ ;D مبارکت باشه!
درسته، من روزهای اول گفتم خیلی کم شارژ خالی میکرد و روزی یک بار شارژش میکردم، اما چند تا نکته بهت میگم تا خیالت رو راحت کنم!

روز اولی که گوشی رو گرفتم هیچ نرم افزاری روش نصب نبود! هیچ دیتائی رد و بدل نمیشد و سی پی یو هم کاملا عادی کار میکرد! در قسمت Power Management حالت STAMINA mode فعال بود و تنها کار سنگین گوشی پخش موزیک و فیلم، چت وSMS و تماس تلفنی بود! و چند روز بعد از خرید گوشی اینترنت و وبگردی میکردم!
این کارها خیلی عادی و معمولی هست و به مصرف زیادی احتیاج نداره! اما به مرور زمان با نصب نرم افزار و بازی و فعال کردن اینترنت و مخصوصا Wi-Fi نیاز بیشتری به نیرو هست! نرم افزارهای در حال اجرا پردازش میشن! بعضی از بازی های نصب شده مکرر خودش رو به اینترنت متصل میکنن تا اطلاعات جدید بهت بدن! رم گوشی با نصب اپلیکیشن های متعدد کار و فشار و به همون نسبت نیروی بیشتری مصرف میکنه! همزمان با تمام این موارد، گوشی شما به شبکه وصل هست و اطلاعات میده و میگیره! تمام این ها نیروی الکتریکی میخواد که از باطری میکشه! تو هرچقدر کمتر کار بکشی، شارژ بیشتری برات میمونه! هرچقدر شلوغی و ازدحام کار گوشیت کمتر باشه، مطمئنا شارژ بیشتری ذخیره میشه! تا 70 درصد مصرف باطری گوشیت صرف صفحه نمایشت میشه! هرقدر گوشی بیشتر روشن باشه و از صفحه نمایش استفاده کنی، شارژ گوشی خیــــلی زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنی خورده میشه!

*و حالا تست شخصی خودم!
گوشی بدون کار با نرم افزار و بازی و بدون استفاده سنگین و بدون حالت STAMINA mode میتونه بیشتر از 24 ساعت براحتی برات کار کنه! با حالت STAMINA mode و کار خیلی سبک ممکن هست از 48 هم تجاوز کنه!

گوشی با کار مداوم و سنگین و روشن بودن دائمی صفحه نمایش و بازی و وبگردی و اجرای مداوم نرم افزارها، چه در حالت STAMINA mode و چه بدون این حالت، براحتی 8 ساعت تمام میتونه کار بکنه!

من در روز بیشتر از 8 ساعت مشغول کار هستم! منظور از کار شغلم هست! وقتی میرم سرکار گوشی رو فول شارژ میبرم و وقتی برمیگردم متوسط 5 درصد شارژ داره!
ما اگر فرض رو بر این بگیریم که من در طول این مدت 8-9 ساعت کاری، دو ساعت اصلا با گوشی کار نکنم حداقل 6 تا 7 ساعت باقی میمونه! من بازی میکنم، زنگ میزنم، با اینترنت کار میکنم و گوشی تماما مشغول هست! خیلی خوب برای یک روزی کاری من جوابگو هست! بدون نیاز به شارژ مجددا! این خیلی عالی هست! این ساعت برای گوشی های دیگه خیلی کمتره!
وقتی صحبت از باطری خوب میشه شما نباید انتظار داشته باشی که در همه حالت این گوشی نیاز به یک روز شارژ داشته باشه! ذخیره شارژ تو به همه چی بستگی داره! حتی نوع بازی! بعضی از بازی ها خیلی شارژ مصرف میکنن!

یک نکته دیگه برای ذخیره بیشتر شارژ استفاده از STAMINA mode هست!
اگر از این حالت استفاده کنی، وقتی صفحه نمایش گوشیت خاموش میشه، 90 درصد از عملیات گوشی متوقف میشه! این یعنی یک نفس راحت برای باطری گوشی! نیروی کمی کشیده میشه از باطری و تا زمانی که دوباره صفحه روشن بشه شارژ خوبی ذخیره میمونه برات!
تنها عیب این حالت اینه که وقتی فعالش کنی، به محض خاموش شدن صفحه نمایش اتصالت به بعضی از شبکه ها قطع میشه تا شارژ کمتری مصرف بشه!
اگر همیشه در حال استفاده از گوشی هستی و استراحت بهش نمیدی، حالت STAMINA mode کابردی نداره! چون این حالت فقط برای زمان خاموشی هست! اما موقع خواب فعالش کن!

اگر سوالی بیشتری داشتی من اینجام.
mer5ad@Yahoo.com
( آقای آدرین شما هم اد کن لطفا )

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/16 بیشتر از یک ماه هست که بدون محافظ بنده و محافظ صفحه نمایش دارم از گوشی استفاده میکنم!
این گوشی نیازی به محافظ صفحه نمایش نداره! بی هیچ عنوان روش خط نخواهد افتاد!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/15 برادر، مومن، پســـــــــر؛ ...
صفحه نمایش SP شبیه به T هست؟؟؟؟
خدا رو شـــــکر من دقیــــــقا صفحه نمایش SP و T رو کنار همدیگه تست کردم و قرار نیست حرف بی منطق بزنم!!!
صفحه نمایش SP و T خیــــلی با هم متفاوته! اصلا شباهتی به هم ندارن! تو نگاه اول T خوب به نظر میاد! اما فقط کافیه یک عکــــس هم شکل رو باز کنید!!!! تمام!!!! گوشی T هیــــچ برتری نسبت به SP نداره!!!!
ایندفعه بخاطر این حرف شما به جرات حرف خودمو میزنم... !!!! گوشی SP در مقابل T یک شاهکاره!!!!
گوشی SP نسبت به T به قدری رنگ ها رو برتر و بهتر و جذاب تر نشون میده که هیچ حرفی توش نیست!!!
...

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/15 مطمئن باش، از خرید گوشی SP پشیمون نخواهی شد!
طراحی، کلاس، قدرت، به روز بودن! خلاصه ای از امکانات این گوشی!
اگر مشکلاتی هم در این گوشی باشه، جزئی و ناچیزه و دلیلی برای حذفش از لیست علاقه مندی هات نیست!
خودم دارم، بیشتر از یک ماه هست باهاش کار میکنم و عیب بزرگی ندیدم که باعث رنجش و پشیمونی من بشه!
دوست خیلی خوبیه!
الآن هم بهترین زمان برای خرید این گوشیه!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/15 سلام!
نوبتی هم باشه، این دفعه نوبت منه که سوال بپرسم!
چـــرا گوشی من آپدیت نمیشه؟
گوشی با USB وصل شد به کامپیوتر، Sony PC Companion براش آپدیت جدید پیدا کرد، آپدیت دانلود شد، اما وقتی START رو میزنم این ارور مسخره و عجیب رو میده!
http://upload7.ir/images/63820361931283159696.png
داستان چیه؟ چی رو باید بکشم بندازم تو چی؟؟ یعنی چی؟
رفع مشکل رو بگید لطفا! ممنون.


=====
* نقد کوتاه! ;|

یک چیز خیلی خنده دار و رو اعصاب کشف کردم! ;| (به احتمال زیاد باید مشکل تمام سونی ها باشه)
وقتی عکس یا فیلم میگیرید دونه به دونه اون ها رو با شماره اسم گذاری میکنه! به ترتیب!
اما وقتی عکس ها رو از گوشی کات میکنید یا حذف میکنید و دوباره عکس های جدید میگیرید، مجددا از شماره یک شروع میکنه!!!!! ;|
یعنی اینکه همیشه مشکل کپی کردن عکس ها رو توی کامپیوتر به دلیل هم اسم بودن داری! ;|
خیـــــلی رو اعصاب هست! تعجب میکنم، آخه چطور باید این مشکل رو داشته باشه؟ گوشی های اولیه سونی-اریکسون شماره گذاری هاش ممتد بود! این نباید این سیستم رو داشته باشه؟ ;|
راهی برای حل این مشکل هست؟
سپاس.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 هرگز این اشتباه رو نکن! وارد دنیای خیلی خیلی کوچیک ویندوز نشو!
اگر میخوای گوشی بگیری، فقط اندروید بگیر!
وسعت اندروید خیلی بیشتر از ویندوزه!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 نــه!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 من دیتای 2-3 بازی رو توی کارت ریختم و اجرا شد! با این حساب، فکر میکنم رو بیشتر بازی ها باید جواب بده!
دیگه بیشتر از این تست نکردم!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 خوب وقتی گوشی خاموش رو میزنید به شارژ باید روشن بشه دیگه! این که چیز عحیبی نیست!!!
روشن میشه و خودش رو شارژ میکنه!!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 نه این چه حرفیه! شما حرف بدی نزدید که دارید معذرت خواهی میکنید! فقط داریم با هم تبادل نظر میکنیم!
آدم همیشه باید یکسری از حقایق رو بپذیره و بیخودی لج نکنه! من عاشق گوشیم هستم، ولی دلیلی نداره بخوام مثل بچه ها طرفداری بی منطق و لـــوس بکنم و طرف مقابلم رو عصبی! سعی میکنم هر نقطه قوت و نقطه ضعفی که داره خیلی راحت بیان کنم!
همونطور که عرض کردم، گوشی SP همچین صفحه نمایش خیــــره کننده و فوق العاده بی نظیری نداره که بخوام زیادی گندش بکنمو بگم این آخرشه!!!!!! نه، اینطور نیست! صفحه نمایش SP خیـــلی خوب و مناسب و دوست داشتنی هست، فقط همین! هیچ ایرادی هم توش نیستااااا، خیلی خوبه! من دوسش دارم و بهش عادت کردم! مجددا میگم، خیلی خوبه! همین واژه و جمله مناسب تر هست!
در مورد مقایسه SP با V هم گفتم که شخصا گذاشتم کنار هم! صفحه نمایش SP (از نظر من) نسبت به صفحه نمایش V کمی برتری داره و رنگ ها رو موقع پخش فیلم و عکس زیباتر و طبیعی تر نشون میده! اگر زاویه دید رو هم زیاد کنید، تصویر رو به روشنی و سفیدی میره! اما گوشی V با افزایش زاویه دید تصویر زرد مانند میده!
همیشه گفتم، بازم میگم که هرکسی باید جنس خودش رو دوست داشته باشه و باهاش رفیق بشه! حالا هر ایرادی که میخواد داشته باشه، داشته باشه! به انتخاب خودتون احترام بذارید و قبولش کنید و از داشته هاتون لذت ببرید!
گوشی شما هم هیـــچ ایرادی نداره که ما بخوایم دربارش صحبت کنیم! من خودم یک مدت گوشی T دستم بود! بی نظیر بود! واقعا زیبا و خوش دست بود! خیـــلی زیبا و راحته! اما خوب، من از اول انتخابم SP بود و براش صبر کردم!
امیدوارم بهترین لحظات رو با گوشیتون داشته باشید!
وقتتون بخیر دوست من! <3

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 خب اگر اینجوری باشه که واقعا خوبه! ما که بدمون نمیاد!
اما داستان اینجاست که یکی از دوستان بنده Xperia P داشت و بعد از مدتی بدون هیچ دلیلی صفحه نمایش گوشیش پُکید! پُکید یعنی واقعا نابود شد! حین کار کردن باهاش بعد از چند روز رنگ های صفحه نمایش قاطی شد و دیگه چیزی مشخص نبود! نه ضربه خورد و نه آب ریخت روش! یک گوشی نو بعد از چند روز بدون هیچ دلیل قانع کننده ای به این روز در اومد! این دوست بنده 7-8 ماه میشه که این گوشی رو خریده و همــــچــــنان تا همین الآن آواره و سرگردون هست و به اصلاح "نمایندگی و گارانتی"، هیچ کمکی بهش نکرده! اینقدر بهونه اوردن و اینقدر لفتش دادن که رفیق ما هم بیخالش شد و انداختتش یه گوشه!
یک مشکل خیلی عجیب که فقط برای این دوستمون اتفاق افتاد و هیچ کمکی هم از خدمات پس از فروشش دریافت نکرد! یعنی نخواستن که بکنن در حقیقت!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 1- موقع خرید کافیه جعبه گوشی رو نگاه کنی! مدل گوشی زیرش نوشته شده! و اگر میخوای سریال و مدل روی جعبه گوشی رو با سریال و مدل داخل گوشی مطابقت بدی، کافیه وارد SETTING بشی و ABOUT PHONE رو باز کنی! تمام اطلاعات گوشی رو میتونی در این قسمت ببینی!

2- حقیقتش این هست که هیچ گوشی در ایران (حداقل سونی) چیزی به اسم گارانتی نداره! نه کسی بهت سرویس میده و نه کسی پشتیبانیت میکنه! اگر اشتباه نکنم دفتر مرکزی آرین در دبی هست و اصلا نظارت و پشتیبانی توی ایران ندارن و همش بازار گرمی و سوء استفاده و اضافه کردن درصدی مبلغ به قیمت نهائی گوشی با یک سری ورق بازی های مسخرست! من تا الآن ندیدم کسی که برای گوشیش مشکل پیش اومده تونسته باشه با گارانتی حلش کنه! اگــــر هم باشه، مطمئن باش اینقدر بالا پائینت میکنن که خودت خسته بشی و بری سراغ یکی از همین خدمات موبایل و از جیب همرو خرج کنی!
اولا خیلی کم مشکل پیش میاد برای گوشی! دوما، اگر هم پیش بیاد باید خودت حلش کنی! خودتو درگیر گارانتی نکن!

3- شما هرکاری دوست دارید میتونید بکنید ;D نمی دونم دقیقا، ولی حداقل 50 تومن هست، شاید! من 3 سال پیش یدونه از این معمولی ها خریدم 20 تومن ;)) الان باید گرونتر شده باشه! ;)

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 هیچ فرقی با هم نمیکنن علی جان! فقط در پشتیبانی شبکه های مخابراتی با هم تفاوت دارن! شما هر کدومش رو بگیری توی ایران جواب میده! نگران نباش!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/9 بله، دقیقا بدون نیاز به روت میتونید این کارو انجام بدید!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/8 اما برای من هم موقع کار سنگین هم پشتش داغ میشه و هم گاهی جلوش! اما جای هیچ نگرانی نیست، چون هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/8 سلام دوست عزیز!
این گوشی رو نه بنده تولید کردم، نه چیزی از فروشش تو جیب من میره!
تمام حرف هاتونو خوندم و ممنون که کامل داستانونو تعریف کردید!

خدا شاهده، من فقط هدفم گفتم حقیقت و چیزی هست که واقعا وجود داره! گوشی SP در مقابل خیلی از گوشی های حال حاضر دنیا حرفی برای گفتن نداره، چون ابن گوشی از هر نظر یک گوشی حد متوسط هست! ما همه اینارو قبول داریم و انتظار بیجا ازش نداریم!
فقط قرار هست که منصفانه و برای روشن شدن خیلی از مسائل برای دوستانی که قصد خریدن این گوشی رو دارن، شفاف صحبت کنیم!
اگر صفحه نمایش گوشی SP رو مقابل خیلی از برندها و مدل های حال حاضر دیگه بذاری، میبینی اصلا از نظر بصری هیچ توانی برای مقابله نداره!! به راحتی شکست میخوره! حالا، من کاری ندارم که رنگ های اونا اشباع شدست و یا خیلی چیزهای دیگه...! مهم این هست که در نگاه اول SP خیلی خیلی معمولیه! ((در نگاه اول و هنگام کار کردن معمولی! فیلم و تصاویر میتونه بحثش جدا باشه)). ولی بماند که یکی از مزیت های صفحه نمایش گوشی های سونی به دلیل زنده بودن تصاویر و فانتزی نبودنش این هست که به چشم آسیب نمیرسونه و خسته نمیکنه و موارد دیگه...!

در مورد مقایسه صفحه نمایش SP و V هم باید بگم! من خودم، شخصا، کسی که داره الآن این متن رو مینویسه، گوشی SP رو کنار گوشی های T و V قرار دادم! چیزی هم که در زیر میخونید نتیجه این مقایسه هست!

-در منو ها گوشی V و T از گوشی SP جذاب تر و بهتر بودن! گوشی SP کدر و بی روح بود. (نسبت به T و V)
-گوشی T تصاویر و فیلم رو تاریک نشون میداد. (نسبت به V و SP)
-گوشی V تصاویر و فیلم رو خیلی بهتر از T ولی با یک حالتی مایل به رنگ زرد نشون میداد. (وقتی مقداری سرت رو حرکت میدادی)
-گوشی SP تصاویر و فیلم رو سفید و روشن نشون میداد!

من با نظر شخصی خودم، هر ادعایی مبنی بر بهتر بودن رنگ ها در گوشی V رو خیلی راحت رد میکنم، چون به چشم خودم دیدم!
شما کافیه فقط یک مقایسه همزمان با چشم خودتون داشته باشید! به حرف بقیه و اما اگرهای خودتون استناد نکنید! یک عکس یا فیلم HD رو برای تمام گوشی ها ارسال کنید و بذارید کنار هم! به همین راحتی!

وقتتون بخیر!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/8 داره! به همراه یک شارژر و دفترچه!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/7 سلام آقا محمد، خواهش میکنم، عزیزی شما.

اگر شما میخواید خیلی اصولی باطری گوشیت رو شارژ کنید و حاضرید برای طولانی شدن عمر باطریتون وقت زیادی خرج کنید و سختی بکشید، من چند تا نکته خیلی مهم رو به زبان ساده عرض میکنم، اگر خواستید انجام بدید.

برای اولین شارژ گوشی که طولانی ترین زمان شارژ شدن باطری هم هست، صلاح اینه که اول از همه شارژ اولیه باطری رو کاملا خالی کنید در حدی که گوشی خاموش بشه. بعد از ده دقیقه تا یک ربع، شارژر رو به گوشی خاموش وصل کنید تا شارژ بشه. با این کار گوشی با کمترین مکش شارژ توسط سخت افزارهای گوشی، شارژ وارد باطری میکنه و درصد فوق العاده بالایی از حجم باطری شارژ تمیز میشه.
نکته بعدی اینکه، شما همیشه سعی کنید برای شارژ مجدد میزان نیروی باطریتون صفر بشه. یعنی کامل خالی و بعد کامل پر.
برای هر شارژ مجدد سعی کنید ده دقیقه صبر کنید تا باطری گوشی خنک بشه. این نکته خیلی مهمیه. اگر گوشیتون داغ هست اون رو به شارژ نزنید. صبر کنید تا خنک شه.
هرگز حین کار سنگین گوشی رو به شارژ نزنید. یا بهتره بگم، حین شارژ شدن از گوشی کار سنگین نکشید. چون این دریافت و ارسال نیرو توسط باطری، بشدت عمرشو کم میکنه. موقع شارژ شدن، بذارید باطری و سلول هاش راحت باشن. موقع شارژ شدن،.هرچی کار سبک تر، برای باطری و عمرش بهتر.

اگر کسی پیدا بشه که واقعا بتونه این نکات رو رعایت کنه، همیشه یک باطری خوب خواهد داشت. اما رعایت کردن این موارد کمی مشکله.
من شخصا نمیتونم و حوصلشو ندارم. موقع بازی و سنگین ترین کارها گوشی رو به شارژ وصل میکنم که در واقع به ضرر باطری هست و آروم و آهسته عمرش کم میشه.
شما حوصلش رو دارید؟ پس خوش به حال باطریتون ؛))

وقتتون بخیر.


Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/7 سلام آقا محمد عزیز.
تمام بازی های سنگین به غیر از فایل ستاپ، یک فولدر دیگه هم نیاز دارن که اطلاعات بازی مثل صدا، عکس، فیلم، سیو و غیره اونجا ذخیره میشه. فایل ستاپ که حجمش هم همیشه زیر 20 مگابایت هست باید داخل حافظه گوشی نصب بشه. اما فایل دیتا که حجمش هم زیاد هست رو میتونید داخل رم هم کپی کنید. اگر هم بازی برای اجرا به پوشه obb نیاز داشت، شما خودت دستی میتونی مسیرش رو ایجاد کنی.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/6 بله. به نظر من هرکسی باید با بعضی از شرایط کنار بیاد و خیلی چیزها رو قبول کنه و به چیزی که داره تا حدی قانع باشه تا لذت داشتنش برات چند چندان بشه. باید وسیله ای رو که داری دوست داشته باشی، همین.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/6 مشکی دارم امین جان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/6 باااااور کن جون خودم شک نداشتم اگر اینجا نظر بدم و انتقاد کنم نظرم اونجا تایید میشه =))
خیلی باحال بود!!!! مرسی خبر دادی.
بعد از چند روز تایید شد ؛d

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/6 دقت کردی الآن یک گوشی چهار هسته رو با گوشی دو هسته ای مقایسه کردی؟
بله، حق با شماست! رنگ های اشــبـــاع شده و غیر طبیعی خیلی دلبری میکنه و مخاطب رو وسوسه میکنه! :)

http://upload7.ir/images/68670365348301280974.jpg
موارد 1 تا 40 از مجموع 117 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا