مشخصات کاربر
 - نام کاربر : امیر محمد ر
- تاریخ عضویت : 1392/1/19
- تعداد نظرهای داده شده : 21
نظرها
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Settings ~ language & input ~ xperia keyboard ~ Text input setting ~Word suggestion ~ یکی از سه گزینه اول رو انتخاب کنید
فکر کنم مشکلتون حل شه
تو تنظیمات کیبورد) TEXT INPUT TTING) و.در word seduction از سه گزینه اول استفاده کن اینتر فعال شه
دوستان در حافظه به بنبست خوردیم؟
اگه کسی بلده راهنمایی کنه
حتما میگید چرااا؟؟ این کار نشد نداره
این گوشی به صورت پیش فرض گزبنه انتقال به sd رو حذف کرده و هیچ راهی نیست جز راهی که نغمه خانم فرمودن
حالا حرفشون صحت داره یا نه نميدونم
در مورد گلکسی نظری ندارم
اما حافظه ام کمه و مصرف باطری نسبت به 4 اینچ بودنش خوبه
ال 4.3 اینچ هست و مصرفش زیادتره
اما اگه برای بازی و اینا میخوای ال بگیر چون حافظه بیشتری داره
2-درست نیست
3- متوجه چنین چیزی نشدم
4- هنذفری داره که زیاد تعریفی نداره
چیکار کنم؟
گوشی خوبیه از همه نظر
کسی نمیدونه چطوری فیلا رو به sd انتقال بدم؟
بدون روت
منم خریدم
آره otg پشتیبان میکنه
دوستان در قسمت تنظیمات برنامه اصلا گزینه ای به نام انتقال به sd کارت وجود نداره
گوشی قبلی من که مینی پرو بود از این بخش میشد انتقال داد
برای انتقال به sd راهی غیر از روت نیست؟>
برای میکرو کردن سیمکارت یه قسمت فلزی باید بریده بشه
مشکلی پیش نمیاد؟
کدوم سایت؟
مغازه یا سایت؟
کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
کدوم معتبر ترند؟
من میخوام دوسیم این رو خریداری کنم
ازکجا خریداری کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
تو شهرمون(لاهیجان) با گارانتی آرین میدن 760 تومن
من ام ئوسیم میخوام
اگه از این سایتا خرید کنم مشکلی پیش نمیاد؟
چرا قیمتش پایین نمیاد؟
دوسیمکارت این گوشی کی میاد؟