مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد پ
- تاریخ عضویت : 1391/12/20
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
با vpn هم امتحان کردم.
play store و galaxy wear رو هم آپدیت کردم.
کش ها رو هم پاک کردم.
چندین بار امتحان کردم ولی نشد که نشد.
شرکت گارانتی ساعت میگه با اینترنت ایران این مشکل حل نمیشه.
من جدیدا با گوشیم یه مشکل دارم.
کامل شارژ نمیشه ، بیشتر از 91% شارژ نمیشه
کسی میدونه مشکلش چیه؟
ببرمش گارانتی؟
ممنون
هرچی سرچ میکنم و دانلود میکنم و نصب میکنم فارسی نداره یا فارسیش مشکل داره.ممنون
هم به گوشیت اضافه میشه
من 2 تا سوال دارم
من تازه این گوشیو خریدم و چنر وقته که گوشیم خیلی دیر شارژ میشه.حدود 3 تا 4 ساعت طول میکشه.قبلا اینطوری نبود.سوال دومم اینه که چطوری میتونم از گوشیم بکاپ بگیرم؟نرم افزار خاصی لازم داره؟
ممنون
peyma28@yahoo.com
از دوستان کسی گوشیشو دانگرید نکرده؟؟شدیدا به راهنمایی نیاز دارم.
peyma28@yahoo.com
من از همین متن استفاده کردم و روش وارد شدن به S/w رو بلدم و در ابتدای کار گوشیم بدون مشکل وارد این mode میشه.ولی زمانیکه گوشی رو برای 5 ثانیه جدا میکنم و دوباره میخوام متصلش کنم دیگه وارد S/w mode نمیشه.
من میخوام گوشیمو به روش flashtool به V10e دانگرید کنم
همه ی مراحل گفته شده در متن آموزشی آقا بهرام رو مو به مو انجام دادم.
ولی یه مشکل دارم.زمانیکه start رو میزنم و ready نوشته میشه و گوشیمو جدا میکنم و بعد از 5 ثانیه به روش s/w دوباره متصلش میکنم وارد s/w mode نمیشه و عملیات فلش شروع نمیشه.اینکار رو بار ها انجام دادم ولی هربار همین اتفاق افتاد
ممنون میشم اگه کمکم کنین