مشخصات کاربر
 - نام کاربر : رضا ک
- تاریخ عضویت : 1391/10/20
- تعداد نظرهای داده شده : 10
نظرها
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
در مورد حجم 2.5 'گیگی بازی که نگرانش هستین باید بگم که قرار نیست بازی رو حافظه داخلی دستگاه نصب بشه. در واقع بازیو رو مموری جانبی که تا 32 گیگ می تونه باشه نصب میکنین.
نرم افزار Mobilecare رو هم از بازار میتونین دانلود کنین
همچنین دوستانی که می گن این گوشی رو بازیای HD مشکل داره و کنده باید بگم اصلا اینطوری نیست.
در حال حاضر بازی modern combat 4 و Fifa 2012 بدون هیچ مشکلی و بسیار روون روی گوشیه من اجرا میشه. فقط باید حواستون باشه که برنامه های اضافی رو ببندین قبلش. یه نرم افزاری هم هست بنام MobileCare که این نرم افزار یه قسمتی داره با عنوان Game speeder که می تونید بازیاتونو از اونجا اجرا کنید. خود این نرم افزار قبل از شروع بازی بهینه سازی های لازمو انجام میده و خیلی عالیه. من که راضیم ازش خیلی
همچنین دوستانی که می گن این گوشی رو بازیای HD مشکل داره و کنده باید بگم اصلا اینطوری نیست.
در حال حاضر بازی modern combat 4 و Fifa 2012 بدون هیچ مشکلی و بسیار روون روی گوشیه من اجرا میشه. فقط باید حواستون باشه که برنامه های اضافی رو ببندین قبلش. یه نرم افزاری هم هست بنام MobileCare که این نرم افزار یه قسمتی داره با عنوان Game speeder که می تونید بازیاتونو از اونجا اجرا کنید. خود این نرم افزار قبل از شروع بازی بهینه سازی های لازمو انجام میده و خیلی عالیه. من که راضیم ازش خیلی
می خواستم ببینم چطوری می شه حافظه داخلی این گوشیو خالی کرد. من هر چی نرم افزار نصب کردمو منتقل کردم به مموری کارت ولی در حال حاضر از 160 مگابایت فضای داخلی موجود فقط 15 مگابایت خالیه که خیلی اذیت کنندست. من اصلا نمیدونم اون 145 مگابایت با چی پر شده . میشه دوستان راهنمایی کنن چطور می تونم خالیش کنم؟
لطفا اگر در رابطه با نحوه روت کردن این گوشی اطلاعاتی دارین هم ممنون میشم در اختیارم قرار بدین