مشخصات کاربر
 - نام کاربر : H R
- تاریخ عضویت : 1391/10/16
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
ولی در هر صورت مرسی ! :)
ببینین ! من کلن عادت دارم موقعه پیامک دادن گوشیو افقی بگیرم ! و امروز که خواستم به یکی پیامک بدم و گوشیو همونطور افقی گرفته بودم ، نمی تونستم چیزی بنویسم . ینی نوشته نمی شد . بعدش من همون پیامکه به ظاهر خالیو واسه یکی فرستادم و دیدم که در واقه داشته می نوشته اما نمایش نمیداده ! جالب این جاس که وقتی گوشیو عمودی می گیرم می نویسه کاملن ! چی کار باید بکنم ؟!
من تیپو داشتم . تاچش افتضاحه . اصلن خوب نیست . تو این رنجه قیمت همین g optimus hubا یکی از بهتریناس ولی خب اگه بتونی یه دویست تومن بیشتر هزینه کنی می تونی گوشیای خیلی بهتری بگیری . منم با توجه به قیمتش قبول دارم که محشره ولی اگه گفتم راضی نیستم واسه اینه که می تونستم یکم صبر کنم پولم بیشتر شه برم یه بهترشو بگیرم .
البته من تاحالا با گیو کار نکردم !
چقد سخته وصل کردنش به کامپیوتر ... :(