تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من خودم دوسیمشو گرفتم 2 هسته هم هست
اینم منبع خود سایت اچ تی سی
http://www.htc.com/in/smartphones/htc-desire-x-dual-sim/
ازش راضیم
سرعت بوت و شاتر عکسش فوق العادست
گوشی قبلیم سولا بود و چون زمین خورده بود و صدای میکش خیلی ضعیف شده بود ردش کردم.
سرعت کاربریش از سولا خیلی سریعتره.اندرویش 4.1 هست
کیفیت دوربین سولا بیشتر بود و لی این سرعت عکس برداری سریعتری داره
سولا تاچ شناور و ان اف سی داشت که این نداره ولی کلا اینا که گفتم استفاده نمیشد مگه برای کلاس گذاشتن توی جمع دوستانه.
فقط یه مشکل با این اچ تی سی دارم
همش اسمس میاد از شبکه که الان انتن فلان جا هست
سیم کارتم همراه اوله
کسی بلده بگه چجوری غیر فعالش کنم؟؟؟
کسی مشکلی مشابه من داشته تاحالا؟
این قابلیت رو داره که با تکان دادن گوشی رم اشغال شده رو ازاد کنه
توی بازی هستی کند شد یه تکون میدی گوشیرو درست میشه ;)
اسم بازی رو بگو
من نیدفوراسپید ماسوانتد نصب کردم خیلی راحت جواب میده 1.8گیگ دیتاشم بود اسفالت7 هم تصت شد راحت جواب داد
روت هم لازم نداشت
گارانتی شامل خیلی چیزا نمیشه
یه نرم افزار بازار روش نصب کنی گارانتی پرید چون باید بری نمایندگی معتبر برات نصب کنه...
کاربردش وقتیه که گوشی میگیری میبری خونه میبینی صداش مشکل داره زود میاری تعویض یا تعمیر
بدون بگیر 24 ساعت اول اوکی باشه دیگه تمومه خیالت راحت
توی سایت خود اکسپریا وسایتایی که لینک زیاد داره ج میده
--------
ماس وانتد رو گوشی سولا نصب کنید گرافیکش از اسفالت بهتره خیلیم روونه عاشق بازیش شدم ...
ممنون میشم سوالمو جواب بدین
1.سولا تاچ شناورش قبل از اپگریت کردن توی همه قسمت هاش فعال هست؟یا فقط توی اینترنتش؟
2. اینکه باتریش قابل تعویض نیست.یعنی اگه باتریش خراب شد چیکار کنیم؟
اگه زیاد اهل بازی کردن نیستی xperia u گزینه ی بسیار عالی هست فقط مشکل نداشتن مموری کارت هست ولی داخلیش 8 گیگ هست
cpu دوهسته 1گیگا هرتز و صفحه اچ دی با 4فینگر کافیه که انتخابش کنی
اگه دیزایر گیر بیاری هم خوبه .desier خالی نه c