مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali d
- تاریخ عضویت : 1391/8/16
- تعداد نظرهای داده شده : 22
نظرها
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من گوشیم مشکلی که داره اینه وقتی تو شارژ هست تایپ میکنم قاطی تایپ میکنه
و مشمل اصلیم بعد اپدیت جدیدش ابنه که CAST که وصل میشه گوشی به TV اصلا روی تلوزیون سامسونگ خودمون وصل نمیشه دبگه قبلا سریع وصل میشد ولی تو LCD های دیگه سریع وصل میشه کسی میتونه راهنمایی کنه
مشکلی که با وای فای دارم وقتی سیم کارت آف میکنم وای فای میشناسه و بگیر نگیر داره کانکت شدن به وای فای ؟
و اینکه برنامه وایبر و لاین بعد دو ساعت استفاده کردن قطع میشه و باید گوشی ریست کنم و مجدد بتونم استفاده کنم کسی میتونه راهنمایی کنه؟
http://upload7.ir/download/54ff4613c2908/Screenshot_2015-03-10-22-37-06.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff465f2bbd2/Screenshot_2015-03-10-22-37-15.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff4679bd8a8/Screenshot_2015-03-10-22-37-27.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff46950e8d3/Screenshot_2015-03-10-22-38-42.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff4731dd306/Screenshot_2015-03-10-22-38-34.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff47710eb05/Screenshot_2015-03-10-22-39-09.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff476f736d8/Screenshot_2015-03-10-22-40-01.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff4771e07ed/Screenshot_2015-03-10-22-41-09.jpeg
http://upload7.ir/download/54ff4774163bb/Screenshot_2015-03-10-22-41-42.jpeg
civilghashghaei@gmail.com
rom kitkat 4.4.2 build number330
منم از صبح بازی کلش انجام میدم تا ساعت 7 بعد از ظهر و با روشن بودن وای فای 20 ساعت شارژ نگه میداره.
نکته مهم اینه که این گوشی ها که تو ایران وارد میشن از هر کدوم چند نوع میزنن که درجه بندی داره و بستگی به شانس شما داره کدوم درجه برای شما باشه.
baseband i9500xxufna6
رام من الا 4.4.2 هست و از 4.3 قبلی بکاپ گرفتم رام 4.4.2
دانلود کردم که برای امارات بود ولی زیاد باطری فرقی نکرده وای فای روشن باشه 13 ساعت کار میکنه حد اکثر ممنون میشم کسی یه لینک مناسب بذاره برام یا راهنماییم کنه.
http://terafile.co/13705702a007/I9300XXUGNA7_I9300OJVGNA1_XSG.zip
http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=25063
http://www.sammobile.com/firmwares
دوستان کسی هست راهنمایی کنه؟
من گوشی دیزایر اچ دی دارم و رام Sabsa_Prime_v14.0_By_AlirezaB نصب کردم روش همه چیز خوب کار میکنه ولی مشکل من wifi هست که کار نمیکنه چند تا رام هم عوض کردم ولی درست نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.