مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهرداد خ
- تاریخ عضویت : 1391/6/8
- تعداد نظرهای داده شده : 19
نظرها
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
این گوشی قابلیت عکس از صفحه داره؟؟؟
تو نظرات خوندم برنامه موزیک پلیر پیش فرض سامسونگ نداره؟ درسته ؟ آخه موزیک گوش دادن یکی از کاربردهای اصلیمه. خیلی برام مهمه
چن تا سوال دوستانی که این گوشی رو کیفت صفحه نمایشش در حد e5 هست؟؟
چراغ اعلان داره یا نه؟؟
کیفیت جنس بدنش و قاب پشتش چطوره؟
بنظرتون چیکارکنم واقعا موندم کدومو انتخاب کنم. اگه میشه راهنماییم کنید . مرسییی
http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/features/g730-u10.htm
grand2 قیمتش واقعیه یا هنوز پایین میاد؟؟؟
galaxy grand 2
expria m2
این چیزا بشتر برام مهمه: کیفیت صفحه نمایش. دوربین. خوش دست بودن. همه برنامه ها و بازی ها رو روان اجرا کنه. منتظر نظراتون هستم. مرسییییی
sp واقعا گوشی خوبیه از همه نظر من تاز خریدم خیلییییییییییی ازش راضیم. صفحه نمایش خوب. دوام باتری خیلییی خوب. موتور قدرتمند. خوش دست و زیبا. دوربین با کیفیت. اندازه مناسب گوشی. برنامه ریزی شده برای ارتقا به اندروید4.4 کیت کت.!!!! از همه مهمتر کمپانی ( sony) . تو رنج قیمت تا یک میلیون بدون هیچ تعصبی میتونم بگم رودست نداره.
به نظرتون مطمئن باشم آخه هنوز بین این گوشی و گلکسی گرند شک دارم.!!
آخه اینطور که معلومه کیت کت هم براش ارائه نمیشه.!! ممنونم راهنمایی کنید.
و یه سوال دیگه درسته که تا هفته آینده قیمت کمی کاهش پیدا میکنه یا نه؟؟؟
مرسیییی
سونی expria sp
سامسونگ galaxy grand
از همه لحاظ دوربین. باتری. صفحه نمایش. cpu . نصب برنامه و بازی. منتظرتونم. ممنون....
الان بین چند گزینه موندم.
سونی اکسپریا c و sp
سامسونگ گلکسی grand و win
اگه امکان داره راهنماییم کنید کدوم بهتره از همه لحاظ . ازتون ممنونم
میخوام یه گوشی بگیرم ولی تو expera m & L & sp موندم. اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنون
میخواستم گوشی بگیرم تو چند مدل موندم. اگه ممکنه راهنماییم کنید کدومش بهتره:
samsung galaxy mini 2
htc wildfire s
experia mini
یا گوشی دیگه ای که قیمتش از 300000 تا 400000 باشه