مشخصات کاربر
 - نام کاربر : saman e
- تاریخ عضویت : 1391/5/17
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
GLX 2670
1391/5/17
من پس از خرید این گوشی بی مصرف و خراب شدن باتری آن در مدت مدت زمان دو ماه مجبور شدم از همان گوشی نوکیا خود استفاده کنم. متاسفانه این گوشی به اسم گوشی ایرانی فروخته می شود در حالی جد اندر جد چینی است.مردم عزیز ایران، به اسم حمایت از کالای ایرانی این گوشی ها را از چین وارد می کنند و... آری دوستان استعمار چینی که اقتصاد کشور عزیز ما را فلج کرده و از کالا های ساده نظیر مداد ،عروسک گرفته تا این به اصطلاح گوشی های مدل بالا استفاده کرده تا بازار های ما را به محل ارضه کالای بی مصرف خود تبدیل کند.دوستان اشتباه نکنید این کالاهای چینی توسط کارگران بدبخت چینی ساخته شده اند که وضعیت معیشتی آنان مورد انتقاد سازمان های بین المللی حقوق انسان قرار گرفته است.پس با نخریدن این کالا ها هم به خودمان و هم به مردم بدبخت چین کمکی بکنبم. با تشکر
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها