مشخصات کاربر
 - نام کاربر : sasan s
- تاریخ عضویت : 1404/11/25
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
Honor Win
1405/3/12
این گوشی با قیمتی که داره بازار خراب کنه هیچ کس وارد نمیکنه به صورت عمده .. یکی آمرده بود 256 گیگ رو 189 میلیون میداد .. در حالی که من همین هفته پیش 256 سامسونگ s26 ultra رو 185 خریدم .. یعنی گوشی تغریبا 1000 دلاریرو از گوشی 500 دلاری ارزون تر خریدم .. اگر این بود خب نمیخریدم این گوشی رو که ارزونتره میخریدم .. یک نکته تا یادم نفرنه من سامسونگ رو رجیستر شده گرفتم .. اون عزیز فروشنده 189 میلیون بدون رجیستر میفروشه
Honor Win RT
1404/11/25
بله حق با شماست .. به همبن دلیل این گوشیرو یکی از فروشنده های نا محترم وارد کرده و بدون رجیستری گوشیه 335 دلاری نسخه چین رو داره با قیمت s25 سامسونگ رجیستر شده میفروشه البته بهتره ش نداشته باشه.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و فوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها