مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ی
- تاریخ عضویت : 1403/4/13
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
بعدم میخواستم ببینم کسی اطلاعی داره اگه گوشیو بدو ورود به فرودگاه اگه رجیستر نکنیم اتفاقی میوفته ؟
یا مثلا میگن با پاسپورت رجیستری میکنیم . اگه من مسافرت نرفته باشم قبول میکنن رجیستر کنن سامانه همتا ؟
فک کنم گمرک میگه تو شیتیل منو بده من کاری با بقیش ندارم :) اگه کسی از دوستان اینو میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه
کسی این گوشی رو خریده تست کرده ببینیم به چه صورته؟
- یه سوال دیگه ای هم که ذهنمو درگیر کرده اینه که برای شیاومی صرف میکنه بیاد سه تا چیپست مختلف بده؟ هند و چین و گلوبال ! در نسخه هند و گلوبال باند 7 ساپورت میشه . من احساس میکنم تو فریمور یا همون رام این تغییرات به صورت نرم افزاری دستکاری میشه وگرنه عقلانی نیست از لحاظ اقتصادی که بیاد سه تا چیپ سخت افزاری مختلف تولید کنه واسه باندا ! فک میکنم با خرید پک چین و تعویض رام به هند یا گلوبال این باند 7 هم رفع شه . اساتید بیان نظر بدن ببینم چه باید بکنیم
من این ساعت رو چند وقتی هست که خریدم
یه مشکل اساسی باهاش دارم اونم اینه که وقتی ساعت رو چند دقیقه ای از ساعت دور میکنم نرم افزار کلا ریست میشه و میگه از نو کانفیگ کن ! خیلی تو مخمه تقریاهر روز روز این مشکل رو باهاش دارم و هرروز دارم کانفیگش میکنم
البته گوشیم شیاومی هست و سامسونگ نیست فک کنم سامسونگیا این مشکل رو نداشته باشن .
کسی اگه راهکاری داره بگه
چند تا فروم خارجی هم سر زدم دیدم اونا هم همین مشکل رو دارن !
من این ساعت رو چند وقتی هست که خریدم
یه مشکل اساسی باهاش دارم اونم اینه که وقتی ساعت رو چند دقیقه ای از ساعت دور میکنم نرم افزار کلا ریست میشه و میگه از نو کانفیگ کن ! خیلی تو مخمه تقریاهر روز روز این مشکل رو باهاش دارم و هرروز دارم کانفیگش میکنم
البته گوشیم شیاومی هست و سامسونگ نیست فک کنم سامسونگیا این مشکل رو نداشته باشن .
کسی اگه راهکاری داره بگه
چند تا فروم خارجی هم سر زدم دیدم اونا هم همین مشکل رو دارن !