مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Saman K
- تاریخ عضویت : 1402/2/8
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
زنگ زدم به گارانتیش و مشکلش حل شد
خیلی ممنونم از لطفتون🙏🌹
تماس گرفتم و زنگم زدم گفتم تو سایت گمرک ریجستری کنید و ثبتش کنید کا مشکل غیرقانونی بودنش حل بشه گفتش نمیدونم یه هفته زمان میبره ثبت بشه ک درست بشه و گفت اگه نشد با فاکتور و کارتن بیار من مبلغو پس میدم
اخه اگه گوشی مشکل نداشته باشه که همون لحظه باید زیجستر بشه یعنی چی یه هفته زمان میبره
به نظرتون صبر کنم تا یه هفته؟
پاساژ چارسو
پاساژی به چه بزرگی که فقط موبایل فروشیه و هشت طبقه س
مگه امکان داره اخه کسیکه مغازه تو پاساژ داره گوشی قاچاق بیاره انقد مملکت بی درو پیکره یعنی
من این گوشیو تازه خریدم از بازار تهران و تو مغازه فروشنده نتونست ریجستری کنه و ارور غیرقانونی بودن میداد
خودمم تو خونه با کد و سایت همتا چندبار تلاش کردم و ارور غیرقانونی بودن میده و میگه ثبت نشده و سرویس نخواهد گرفت
تاحالا شیائومی نداشتم و همچین مشکلی نداشتم
به فروشنده زنگ زدم میگه کلا گوشیای شیائومی چون غیرقانونی وارد ایران میشن ریجستر نمیشن
حرفش درسته؟؟ مشکل ریجستری از گوشیای شیائومیه یا مشکل از مغازه طرفه که گوشی غیرقانونی میاره؟؟