مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mahdi m
- تاریخ عضویت : 1391/3/2
- تعداد نظرهای داده شده : 21
نظرها
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من خودم live with walkman دارم ازشم راضیم فقط اینکه به اندروید 4.0.4 ارتقاش دادم بعضی وقتا هنگ
میکنه و اینکه از زمانی که اکسپریا ام رو دیدم میخواستم ام رو بخرم :))) ولی وقتی g510 هوآوی رو دیدم
نظرم عوض شد یکم دودل شدم !
ما یکی از اقوام g510 هوآوی خریده میگه :
باطری زود خالی میکنه وقتی با اینترنت گوشی میری نت و حافظه ی رمش خیلی پایینه ! البته اونکه واسم
مهم نیست فقط مشکل من بازی و صفحشه !
منم واقعیتش بیشتر بخاطر بزرگی صفحش اینو انتخاب کردم وگرنه خودم به شخصه اکسپریا رو به این ترجیح
میدم ! مشکل من بیشتر بازی هستش اخه خیلی بازی HD میکنم برای همین میتسم بعدا به مشکل بر بخورم
الان یعنی اکسپریا ام میتونه بازی NFS Most wanted رو اجرا کنه ؟؟؟
اقا به نظرتون Xperia M بهتره نسبت به Ascend G510 هوآوی ؟؟؟
من بیشتر بازی و اینترنت میرم با گوشی ! با توجه به این من کدوم رو بگیرم بهتره ؟؟؟
ممنون میشم از عزیزان اگه جواب بدن !
اقا من یه سوال فقط در مورد این گوشی دارم که آیا این گوشی بازی Need for Speed Most wanted رو
اجرا میکنه یا Cpu گوشی کم میار وقتی میخواد اجراش کنه ؟؟؟
خیلی ممنون !
من هنوز نمیدونم که چه جوری گوشیمو به اندروید 4 ارتقا بدم .... میشه یکم راهنماییم کنید ! ممنون میشم .