مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ste z
- تاریخ عضویت : 1395/3/18
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من فکر میکنم که گوشیم خیلی ویروس گرفته و خود به خود حجم گوشیمو میگیره.چیکار کنم این ویروسا بره؟فلشش هم کردم.انتی ویروس SM security هم روش نصب بود دیدم فایده نداره حذفش کردم.برنامه ای هم از بازار نگرفتم که بگین بخاطر بازار هس ولی بازار روی گوشیم نصب هست ! راهنمایی کنید که چیکار کنم هم reset factory زدم و هم فلشش کردم ولی بدون فایده بوده . مشکل بعدی اینه که مثل اینکه باطریم هم باد کرده چون خیلی زود به زود شارژ خالی میکنه مثلا من100درصد از شارژ درش میارم بعد میزارمش کنار و بعد از یک ساعت که میرم سرش میبینم شده 95 یا 94 درصد بدون اینکه ازش استفاده ای داشته باشم اوایل تا 3 روز یا 2روز کامل من شارژمو داشتم.ولی الان حداقل روزی دوبار تو شارژه . بهم گفتن وقتی تو شارژه ازش استفاده ای نکنم منم توجه ای نکردم و این اتفاق برام افتاده.مشکل بعدی اینه که شارژرم هم خراب شده و گاهی اوقات با شارژر سونی اریکسون شارژش میکنم!در اخر میخوام راهنماییم کنید که اگه بخوام برم شارژر و باتری بخرم کجا برم که جنس بدرد نخور بهم ندن! از شیراز هم هستم...
لطف کردین وقتتونو گذاشتین و خوندین...اگه میدونین زودتر راهنمایی کنید.ممنون!