مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ابراهیم ن
- تاریخ عضویت : 1394/7/6
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
به جای گفتن عدد مگاپیکسل بگید تفکیک پذیری یا رزولوشن.
مرسی
شما برتری های سامسونگ رو کلا نادیده گرفتی و درعوض اکتفا کردی به صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی و فیلم برداری 8k که حقیقتا اینا ناکارآمد هستند،،
آخه کی 8k فیلم برداری میکنه یا اصلا کی در ظاهر تفاوت ۱۴۴ رو با ۱۲۰ هرتز متوجه میشه!
چرا ماکزیمم روشنایی ۱۲۰۰ در سامسونگ رو در مقایسه با ۶۵۰ در شیائومی در نظر نگرفتی،یا شارژ بیسیم معکوس رو یا پشتیبانی از کارت حافظه...
دوربین تله فوتو دارای لرزشگیر اپتیکال با زوم (فکر کنم)۲.۵ برابری رو کلا نادیده گرفتی و گفتی با یه تنظیم دستی میشه با دوربین اصلی شیائومی تصویر برداری تله انجام داد؟ آیا فیلم برداری 8k از slow motion 960 فریمی بهتره(توی شیا اسلوموشن ۱۲۰ هست.)؟
قطعا گوشی mi10tpro خیلی گوشی خوب و باکیفیتیه اما s20fe هم به نوبه خود ویژگی های مثبت کارآمدی داره..
...
s20fe 5g که بنظر بهتره!
ip68 و سوپر امولد بودن - usb3.2 - تله فوتو و 4k دوربین جلو - شارژ وایرلس و وایرلس معکوس -
بنچ مارکشونم که تقریبا با هم یکی اند
پونصد دلااار!!
اگه برا بازی میخوای همین رو بگیر ولی اگه نه و توان خرید داری a52 بگیری به نظرم بهتره
امه a51 خیلی مزیت خاصی نداره گوشی مال یک سال پیشه که یعنی آپدیت کمتر!
نه ضد ضد آبه و نه cpu خاصی داره و نه دوربین خاصی...
من دیروز این گوشی رو با حافظه 64 و رم 6 گیگابایت گرفتم تازه اومده تو بازار گوشی خیلی خوبیه فقط به خاطر IPS بودن صفحه یکم دلسرد میشید
..
دوستان دعوا نکنید من خودم داره یکسال میشه که a30 دارم واقعا عالیه و حدود ۱ ماه پیش برا پسر عموم یه note 8 64 گرفتیم بدون گارانتی 3.500 گوشی خوبیه دوربین خوبی داره با زوم 8 برابری و ... اما به نظر
اگه از افرادی هستید که با گوشی فیلم میبینید بهتون صفحه نمایشای سوپر امولد رو پیشنهاد میدم ولی اگر صرفا میخوایند با گوشی بازی کنید گوشیای شیا سی پی یو قوی تری دارند
البته رابط کاربری سامسونگ one ui 2 دستتون رو باز تر میزاره باتری هم که همه میدونند شیا حرف اول رو میزنه.
من حدود 8 ماه است این گوشی رو گرفتم.
گوشی خوبه اما الان یک هفته ای هست که خود به خود خاموش روشن میشه و بعضی وقتا با ضربه هم خاموش روشن میشه.آیا به خاطر باطریشه؟
چیکارش کنم؟؟لطفا پاسخ بدید.
برای تغییر زبان کیبورد دستگاه برو تو قسمت دسترسی ها (accessibility )و تو بخش سرویس ها،اگه سرویسی فعاله اونرو غیر فعال کن.
راستی اندروید4.4.2 رو میخاستی به 4.3 برسونی!!!!!!