مشخصات کاربر
 - نام کاربر : کامی ج
- تاریخ عضویت : 1394/3/28
- تعداد نظرهای داده شده : 14
نظرها
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
تو بازار جهانی عرضه بشه ارزونترم میشه
دوستان من یه هفته میشه این گوشی رو خریدم یه مشکل دارم اونم اینه وقتی به وای فای مغازه وصل میشم .وقتی میرم خونه و برمیگردم به وای فای وصل نمیشه دوباره.باید از اول اسم وای فای رو حذف کنم بعد دوباره اسم رو وارد کنم و پسورد رو بزنم.برای گوشی های دیگه اینجوری نیست فقط برای نوکیا 6.1من اینجوریه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
این مشکلاتی که شماهاگفتین خدارو شکر هیچکدام رو نداره هشت هسته ایه حافظه16رام2دوربین عالی باطریش که درحدتیم ملیه بسیار قوی قبل این سامسونگj7 داشتم 4جیش ولی تو اتاق من انتنش1خط داشت و به زور 3جی میشد اونم در یک ساعت چندین بار انتن میرفت و میومد ولی با این وای||6خدایش 4جیش انتنش فوله
تلگرام (بالای40تاگروه و کانال دارم)و موبوگرام فیلترشکن فیس بوک انستاگرام و بازی کلاش اف کلنز و کلاش رویال رو همزمان باهم باز کردم و استفاده کردم با اینترنت سیم کارت4جی نه هنگ داره نه گیر داره نه لک داره پشتشم گرم نمیشه، یه کارت حافظه16انداختم پر عکس و فیلم خیلی راحت ساپورت کرده فقط یه مشکل دارم از کجا برنامه ها رو انتقال بدم رو کارت حافظ اگر کسی بلده راهنمایی کنه ممنون
09376676973،تلگرام منه هرکی سوال داشت تا جای که بتونم راهنمایی می کنم
ا
3_4روزه این گوشی رودخریدم دو سیم کارته16گیگ حافظه کلا امتحان کردم گوسی خوبیه،همزمان لاین تانگو تلگرام بی تالک فیس بوک انیستاگرام بازی کلاش و مرورگرchromeرو باز کردم توتلگرام20گروه وکانال دارم هیچ گیر و لکی نداره دوربین عالی باطری خوبه رو نتدبا وای فای 6_7ساعت بکوب کار کردم بعد اومده 15درصد.خیلی باطری خوبی داره.پشت گوشی یکم گرم میشه اون که کل گوشی های هشت هسته ای اینجورین حالا این ضخامتش کمه و باریکه،فقط ضداب بودنش رو امتحان نکردم،کسی امتحان کرده زد اب بودنش رو؟؟؟