مشخصات کاربر
 - نام کاربر : javad S
- تاریخ عضویت : 1394/2/30
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
اندروید 5 رو با نرم افزار اودین ریختم رو گوشی، مصرف باتریم رفته بالا، چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
آقا این اندروید لی لی لاپ پس کی دیگه واسه مدل اچ میاد؟دیگه این سامسونگ داره حالمو بهم میزنه؛اه
دیروز یه سری برنامه رو گوشیم نصب کردم بعد از نصب یه سری برنامه ها اتوماتیک دانلود میشن و میرم داخل مرحله نصبش,برنامه هارو پاک کردم اما بازم درست نشد,اصلا معلوم نیست توسط جه برنامه ای دانلود میشن,اصلا اون فلش دانلود هم داخل نوتیفیکیشن نمیاد,میزنم کنسل هم دوباره بعد یه ربع بازم میره تو نصبش,چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با توجه به خمیدگی کم صفحه نمایش در بالا و پایین آن،محافظ صفحه گلاسی که روی آن انداخته ام بالا و پایینش هوا افتاده،آیا محافظ صفحه گلاس خمیده برای این گوشی گیر میاد که هوا نیافته داخلش؟
باید آپدیتش کنی گوشیتو
من دو روزه این گوشی رو خریدم و مشکلی که دارم اینه که آنتن وای فای مودم رو بسختی پیدا میکنه؛یعنی اکثر مواقع پیدا نمیکنه در صورتی که در آپارتمانمون بقیه مودم ها رو راحت پیدا میکنه؛همه کار کردم مثله ریست کردن مودم؛بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی و خیلی روش های دیگه،اما درست نشد؛لطفا کمکم کنید
خواستم ازتون سوال کنم برای نوت 4 اندروید کیت کت بهتر جواب میده یا لالی لاپ؟
سپاسگزارم
کسی خبر نداره انروید 5 برای مدل h کی بصورت ota عرضه میشه؟
کسی به سوال دوستان در مورد fast charging جواب نداد
آیا استفاده مداوم از این قابلیت به باتری گوشی ضرر میرسونه؟؟؟؟یا باید مواقع ضروری فعالش کرد