مشخصات کاربر
 - نام کاربر : naeim s
- تاریخ عضویت : 1394/1/6
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
1. من رام 5.0.1تهران رو زدم
ولی این آپدیت های 400 مگابایتی نیومده برام
توی قسمت آپدیت گوشی هم چک کردم میگه هیچ آپدیتی وجود نداره
دوستان برای کسای دیگه که رام تهران دارن نیومده؟
2.کسی تونسته بازی gtaرو روی اس4 اجرا کنه و راحت بازی کنه؟اگه اره لطفا بگه کدوم ورژن رو از چ سایتی گرفته ماهم بگیریم.من یه نسخه که قبلا روی اکسپریازد راحتاجرا کرده بودم، توی اس4 رو روی اندروید 2.4.4 و5 نصب کردم ولی هردوش موقع اجرا فورس استاپ میشه
لطفا راهنمایی کنید .خیلی ممنون
نمیدونید چکار باید کنم که بعد از اتصال به وایفای بازیها از کار نیفتن؟
ممنون
من خودم اکسپریا ام دارم
ولی آخرین آپدیتی که براش اومده 4.3 بوده وغیرممکنه اپدیته دیگه ای براش بیاد توی این لینک هم میتونی ببینی
http://support.sonymobile.com/global-en/xperiamdual/software/