مشخصات کاربر
 - نام کاربر : زانیار و
- تاریخ عضویت : 1393/11/8
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
یه کم ناامیدم کرد این گوشی واقعا داغ میکنه.اسفالت 8نصب کردم بدون هیچ مشکل و لگی بازی رو اجرا کرد ولی بعد از ده دقیقه یه رب گوشی واقعا گرم نشد بلکه داغ کرد!!!
موقع استفاده از وای فای اگه همراه با لمس زیاد صفحه نمایش باشه بازم کمی داغ میکنه
باطریشم از ده بهش شش میدم! :-(
ولی پردازندش عالیه،صفحه نمایشش فوق عالیه
فقط موندم اگه با این گوشی اینترنت 4G استفاده کنی شاید صدردصد شارژ گوشی تو سه ساعت شایدم کمتر تموم بشه
به نظر من اکسپریاz2 خیلی از این گوشی بهتره البته با صد تومان پول بیشتر!
من مدل9515 دارم پشتش نوشته made in Korea by Samsung.بله واقعا موقع استفاده از اینترنت و بازی کردن داغ میکنه.یه چیز دیگه هم بگم اینکه من قبلا گرند۲ داشتم شارژدهی گرند۲حداقل یک ونیم برابر این گوشیه.
وای فای شارژ این گوشی رو عین آب میخوره
فقط این دو مشکل رو داره!
آیا با روت کردن این گوشی،otg ساپورت میکنه؟
کسی خودش این کار رو انجام داده؟