تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
http://lg-phone-firmware.com/mobile/index.php?id_mod=142
ورژن 15e رو که مربوط به سویس میشه رو با کامپیوتر فلش کنید به نظرم از 15c خیلی بهتره.
واقعا ممنون از راهنماییتون اتفاقا امروز که بیرون بودم بنجمارک گرفتم رفت بالای هفتاد هزار و یه لحظه نگاه کردم دیدم 8 تا هسته همه فعالن خودم هم تو همین فکر بودم ولی با راهنمایی شما کاملا مطمئن شدم باز هم ممنون دوست عزیز خیالم راحت شد.
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=347987
بله این رام مخصوصه ایرانه منو فارسی داره و در حال حاضر بهترین رام موجود.
بیس باندش هم OE1 هستش فقط لینک قبلی دانلود ازش راحترو سریعتر بود بازم اگه منظورتون بیلد دیگه ایه اون یه چیز دیگست ولی چیزی که خواستید همین بود که گذاشتم.
http://ir-mob.ir/1410.html
دقت کنید این سایت هم نظر منو تایید میکنه یعنی 305 از 205 قویتره و بهینه تر یعنی کمتر داغ میکنه اما با 225 نمیشه مقایسش کرد عدد 25 بیانگر بالاتر بودن کلاس این gpu هستش در واقع قویترین گرافیک نسل دوم 225 و ضعیفترین گرافیک نسل سوم 305 و کلا کلاس این دوتا با هم فرق داره و به صراحت میگم 225 خیلی قویتر از 305 فقط 305 بهینه تر و کمتر داغ میکنه.
نسخه aio2 آخرین و بهترین نسخه از این رامه.رام بسیار خوبیه در آینده مشکل سیم ۲ هم برطرف میشه.