مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hamid s
- تاریخ عضویت : 1393/9/5
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
ولی باید در نظر گرفت ک در آنر پردازنده 2.1 و 1.6 بکار رفته ولی در وای 7 پردازنده 1.4 و 1.1 که اصلا قابل مقایسه نیستن!
در ضمن اندروید پایه وای 7 نوقا یا همون 7 هستش ولی آن اندروید پایه 6 و الانم ک اندروید 7 اومده و دوستان آپدیت کردن
از نظر وضوح هم آنر خیلی سرتره
تنها مزیت وای 7 پریم این میتونه باشه ک اندروید 8 حتما براش میاد ولی برای آنر معلوم نیست
دوربیناشونم یکیه
مرسی بابت راهنمایی ، یعنی مشکل دوربین و باطری و داغ کردنش با حذف کردن وایبر برطرف میشه؟
با ریست فکتوری هم درست نشد جدیدا دوربینشم غیر فعال شده باید ریست بشه تا کار کنه
راه دیگه ای نداره این مشکل؟
چند روزیه اندروید گوشیمو به 4.4.2 ارتقا دادم (با آپدیت از طریق خوده گوشی ) بعد یه آپ 60 مگابایتی دیگه هم اومد نصب کردم ولی از اونموقع مصرف باطری گوشیم وحشتناک رفته بالا دوستانی که وارد هستن بگین چکار کنم در ضمن دوربینشم قاطی کرده و کیفیتشم اصلا در حد 8 مگاپیکسل نیست please help me
40 روزی میشه که بنابر نظرات شما گرند 2 گرفتم و کاملا هم ازش راضیم
چند روزیه که پیام آپدیت به 4.4.2 کیت کت واسم میومد و منم بنابه نظارت شما که گفته بودین تا آخر ماه 4.4.4 میاد واسش آپدیت نکنید،منم هی تعویق مینداختم تا دیشب که حواسم نبود و فایلش با حجمه 435 مگابیت دانلود شد ولی هنوز نصبش نکردم
لطفا بگین چکارکنم نصبش کنم؟ حداکثر زمانی که میتونم به تعویق بندازمش 3 ساعته بازم پیغام میده برای نصب
باتشکر
خواستم به آیدی لانتون پیام بدم تو سرچ پیدا نشدید
اینم آیدی لاینم هست راهنمایی کنید ممنون میشم h.salari1987
40 روزی میشه که بنابر نظرات شما گرند 2 گرفتم و کاملا هم ازش راضیم
چند روزیه که پیام آپدیت به 4.4.2 کیت کت واسم میومد و منم بنابه نظارت شما که گفته بودین تا آخر ماه 4.4.4 میاد واسش آپدیت نکنید،منم هی تعویق مینداختم تا دیشب که حواسم نبود و فایلش با حجمه 435 مگابیت دانلود شد ولی هنوز نصبش نکردم
لطفا بگین چکارکنم نصبش کنم؟ حداکثر زمانی که میتونم به تعویق بندازمش 3 ساعته بازم پیغام میده برای نصب
باتشکر
اینم آیدی لاینم هست اونجا هم راهنمایی کنید ممنون میشم h.salari1987
40 روزی میشه که بنابر نظرات شما گرند 2 گرفتم و کاملا هم ازش راضیم
چند روزیه که پیام آپدیت به 4.4.2 کیت کت واسم میومد و منم بنابه نظارت شما که گفته بودین تا آخر ماه 4.4.4 میاد واسش آپدیت نکنید،منم هی تعویق مینداختم تا دیشب که حواسم نبود و فایلش با حجمه 435 مگابیت دانلود شد ولی هنوز نصبش نکردم
لطفا بگین چکارکنم نصبش کنم؟ حداکثر زمانی که میتونم به تعویق بندازمش 3 ساعته بازم پیغام میده برای نصب
باتشکر
اینم آیدی لاینم هست اونجا هم راهنمایی کنید ممنون میشم h.salari1987