مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mina d
- تاریخ عضویت : 1393/8/22
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
یه سوال دبیگه داشتم بنظرتون سونی بهتره یا سامسونگ یا بهتره بگم شما کدوم رو ترجیح میدید ودلیلش چیه؟
باتشکر
من یه گوشی تا حدود 500 میخوام بخرم البته زیاد اطلاع از گوشی ندارم،در درجه اول شکل گوشی واسم خیلی اهمیت داره و اینکه سرعت عمل بالایی داشته باشه!
دوستانم این روزا هواوی را زیاد پیشنهاد میکنن اما بنظر من تا اونجایی ک میدونم سرعتش زیاد بالا نیست و هنگ زیاد داره از طرفی شنیدم ک زیاد کار نمیده هرچند قیمتاش نسبت ب برند های دیگه منصفانس و منکر این نمیشه شد!
اگه دوسیم کارته باشه بهتره!
من تو تحقیقاتی که کردم رسیدم به سونی و این مدل!
خلاصه یه گوشی خوب میخوام که کاربده و من همش دنبال درست کردن گوشی نباشم راستش وقتشو ندارم.دوست عزیز من از بحث تخصصی زیاد مطلع نیسم.اگه شما همه ی جوانب رو بسنجید و من رو راهنمایی بکنید ممنون میشم ....
من میخوام گوشی بخرم تا قیمت حدود 500 اما واقعا موندم توش ک چ گوشی چ برندی بخرم؟؟؟؟؟؟ از طرفی شکل گوشی برام خیلی اهمیت داره!
از اونجایی ک سرعت گوشی واسم مهمه سوال ک کردم گفتن هواوی برخلاف قیمت مناسبش نسبت ب سونی لمسش ضعیفه و هنگ داره!!!!
من زیاد از گوشی سر درنمیارم .
اگه دوسیم کارته باشه بهتره.
لطفا من رو راهنمایی کنید یه گوشی خوب بتونم با این قیمت بخرم هرچند میدونم هر چقد پول بدی آش میخوری!!!!!
باتشکر
من میخوام گوشی بخرم تا قیمت حدود 500 اما واقعا موندم توش ک چ گوشی چ برندی بخرم؟؟؟؟؟؟ از طرفی شکل گوشی برام خیلی اهمیت داره!
از اونجایی ک سرعت گوشی واسم مهمه سوال ک کردم گفتن هواوی برخلاف قیمت مناسبش نسبت ب سونی لمسش ضعیفه و هنگ داره!!!!
من زیاد از گوشی سر درنمیارم .
اگه دوسیم کارته باشه بهتره.
لطفا من رو راهنمایی کنید یه گوشی خوب بتونم با این قیمت بخرم هرچند میدونم هر چقد پول بدی آش میخوری!!!!!
باتشکر