مشخصات کاربر
 - نام کاربر : .arash d
- تاریخ عضویت : 1393/8/2
- تعداد نظرهای داده شده : 13
نظرها
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
خب بجای اینکه اینقدرببری نمایندگی وتست بزنی وشکایت پرکنی وشاکی بشی ازشرکت وبزنی توی سرگوشی برویک باطری اصلی با سریال YSبگیرخودتوراحت کن.معلومه نمایندگی خرج روی دست خودش نمیندازه که باطری رایگان بهت بده واسه همین ازگردن خودش ردمیکنه ومیگه مشکل داره.
یاحق
یاحق
منم مثل خودت به سختی بعدازچندسال اول زد1گرفتم اولی که دراومدولی4ماه بیشترنگهش نداشم وسامسونگ اس4گرفتم به نظرم توهم سامسونگ اس4 بگیرچون واقعاگوشی خوبیه وتوی این مدت که دارمش هیچ مشکلی نداشته فقط شارژش بااستفاده معمولی یک روزمیره ولی بازم بهتراز زد1نگه میداره.قیمت اس4مناسب ترازاینم هس اگرزدآب بودن واست مهمه همین سونی روبگیرجنسشم شیشس حالا من یه نظربهت دادم خودت توی سایتادرموردجفتشون تحقیق کن وتصمیم بگر.سونی هم گوشیی بسیارخوبیه ولی به نظرم اس4بهتر.یاحق
یاحق