مشخصات کاربر
 - نام کاربر : پری پ
- تاریخ عضویت : 1393/8/1
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من با کشیدن انگشت اشاره از چپ به راست نمی تونم اسکرین شات بگیرم! نمیشه که!!!
من multi window رو روشن کردم. از گوشه سمت چپ گوشیم باز میکنم و روی فلش پایینش میرم و edit رو انتخاب می کنم تا بعضی برنامه ها رو از کشو حذف کنم و بعضیارو اضافه کنم. ولی متاسفانه بعضی برنامه هایی که میخوام توی لیست edit نیست. چطور باید برنامه مورد نظرمو اضافه کنم تا بیارمش توی کشوی چند پنجره ایی؟؟؟
اگه تونستید این تنظیمات رو انجام بدی شاید برا شمام اکی بشه.
من گوشیمو 3 هفتست گرفتم هیچ مشکلی نداشت . الان 3روزه که wifi توی کمتر از 1 دقیقه خود به خود قطع میشه و توی قسمت اعلانها میاد:
این شبکه قطع شده است. زمان ورود به سیستم شما پایان یافته است.
و دوباره باید اتصالو بزنم و این روند ادامه داره.
بچه چه مشکلی پیدا کرده؟ کسی بلده چطور میشه درستش کرد؟