مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mina m
- تاریخ عضویت : 1393/6/24
- تعداد نظرهای داده شده : 10
نظرها
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من این گوشی رو به دیجیکالا سفارش دادم. میشه بگید چه تنظیمات اولیه ای لازمه؟نکته ی خاصی برای چک کردن هست غیر از پیکسل سوخته یا صفحه نمایش تار و آنلاک فکتوری و سریال گوشی؟راستی باتری این گوشی ساخت کجاست؟اونم ویتنامه؟
ممنون
با گارانتی مایکروتل هم همه میگن کسی نمیبره و ما هم نمیاریم.گوشی شما گارانتی داره؟گارانتی اینترنشنال هم خوبه؟
این گوشی ساخت کجا باشه خوبه و مثلا made in china ,made in china by samsung کدومش بهتره؟
تو یکی از نظرات خوندم دوربین جلوی اونایی که ساخت ویتنام هستند مشکل داره.درسته؟
چه گارانتی خوبه ماکروتل یا اینترنشنال ؟ سام تل هم داریم فک می کنم .کدومشون بهتره؟
از دوستان کسی کارت حافظه برای این گوشی گرفته؟ چه نوعی باید بگیرم ؟ چه مارکی ؟
مشکل غلط نشون دادن درصد شارژ این گوشی رو چطوری حل کردید؟نظرات رو خوندم راه های مختلف مثل تعویض شارژر و آپدیت و ... رو گفته بودن کدومش بهتره؟
شرمنده سوالام زیاده اما خواهش می کنم جواب بدید.ممنون.
درصد شارژ این گوشی از یه حدی دیگه بالاتر نمیره؟(البته نه همیشه) و این که باتری این گوشی بعد از مدتی به خاطر همین مشکل باد می کنه؟
خواهش می کنم جواب بدین .با تعریفایی که ازش شنیدم رو خریدش مطمئن بودم. من این گوشی رو میخوام تا دو سه سال نگه دارم.
ممنون.