مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Reza A
- تاریخ عضویت : 1393/5/26
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
ولی در مورد دوربین که میگی، مال هر شرکت فرق می کنه. مثلا دوربین ۸ مگاپیکسل اپل برابری داره با ۱۶مگاپیکسل یه شرکت دیگه.
یه سوال دیگه، در مورد صفحه نمایش وباتریه Z خیلی ضد و نقیض شنیدم. درسته میگن که زاویه ی دید زد از یه حدودی که می گذره یه لایه ی سفید میاد روی صفحه؟؟
اینکه میگن باتریش زود خالی میشه چی؟
گرند۲ هم از خیلیا که داشتن و پرسیدم خیلی راضی بودن. حتی دو سیم کارته هم داره گرند۲
می خواستم اگه میشه بدون تعصب به چیزی که دارید راهنماییم کنید که کدومش رو بگیرم؟
من می خواستم موبایل بخرم ولی خیلی شک دارم که بین Grand2 و Z کدوم رو بخرم.
این اسکرین شات مقایسه ی این دوتا هست:
http://www.mobile.ir/phones/compare.aspx?brandid=&ids=36989&ids=37316
قیمت جفتشون نزدیک به هم هست و می خواستم ببینم مزیت ها و معایب این گوشی چی هست.
دوربین Z چجوری هست؟ خوبه؟ توی شب کیفیتش خوب هست؟ این گوشی هنگ نمی کنه؟
ممنون میشم جواب بدین
من جدیدا می خواستم موبایل بخرم ولی بین grand 2 وnote 2 دو دل هستم که کدوم رو بخرم.
به قیمت grand 2 که فکر می کنم به نسبت قیمتش خیلی می ارزه ولی از اون طرف note 2 هم خیلی خوبه.
می خواستم اگه می شه یکی از دوستان با استدلال بگه کدومشون بهتره
اینم اسکرین شات مقایسه ی این دو هست:http://www.mobile.ir/phones/compare.aspx?brandid=&ids=36893&ids=37316&print=true
با سپاس
من جدیدا می خواستم موبایل بخرم ولی بین grand 2 وnote 2 دو دل هستم که کدوم رو بخرم.
به قیمت grand 2 که فکر می کنم به نسبت قیمتش خیلی می ارزه ولی از اون طرف note 2 هم خیلی خوبه.
می خواستم اگه می شه یکی از دوستان با استدلال بگه کدومشون بهتره
اینم اسکرین شات مقایسه ی این دو هست:http://www.mobile.ir/phones/compare.aspx?brandid=&ids=36893&ids=37316&print=true
با سپاس