مشخصات کاربر
 - نام کاربر : avesta m
- تاریخ عضویت : 1393/4/31
- تعداد نظرهای داده شده : 15
نظرها
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
http://toranji.ir/samsung-galaxy-note-4-vs-sony-xperia-z3-amoled-vs-lcd-test-screen/
اول چک کن ببین تنظیمات مربوط به اینترنت ایرانسل رو نصب کردی،اگه نصب نکردی با شماره گیری #130* و انجام مراحل بعدی تنظیمات اینترت رو دریافت کن و با کد1234 ذخیره کن،گوشیتو یه بار خاموش روشن کن.
به نظر من یکی از راه های تشخیص این که گوشی برای ایران هست و لاک منطقه ای نیست،ابتدای شماره سریال هست که باید با شماره 35 شروع بشه،خیلی هم سادس اگه شماره سریال با عدد35 شروع بشه به نظر بنده هیچ مشکل لاک بودن نداره و در آینده نخواهد داشت،ممکنه من اشتباه کنم ولی این مورد رو هم میتونیم به موارد 6گانه اضافه کنیم،من این گوشیرو برای یکی از اقوام همین چند روز پیش گرفتم به قیمت 1690000،خودمم قصد خریدشو دارم تا هفته آینده،با فروشنده صحبت کردم گفتم به شرط آنلاک فکتوری بودن میبرم اونم گفت اگه گوشی آنلاک فکتوری نبود میدم برا خودت.یعنی خودش از گوشیهاش اطمینان داشت که این حرفو زد،گوشی n9005 آخرشم xsi پشت جعبه عرب نویسه و برچسبی مبنی بر قفل منطقه ای بودن هم نداره وارنتی و کانتر ناکس هم 0*0 ، در ضمن این مدل با این مشخصات تو بازار کرمانشاه ریخته،هر فروشگاه موبایلی که میری 5 الی 6 تا از این مدل با این مشخصاتی که گفتم داره،دیگه حالا نمیدونم برخی از دوستان چطور میگن پیدا نمیشه.
اینم لینک عکس
http://upload7.ir/imgs/2014-01/24980874357060601632.jpg