مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ر
- تاریخ عضویت : 1393/4/6
- تعداد نظرهای داده شده : 14
نظرها
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
دستت درد نکنه،،، فقط میخواستم بدونم جی پی یوش چند هسته ایه
خیلی ممنون
خواهش میکنم راهنمایی کنید... من بین g525 و y530 موندم...
قیمت y530 با گارانتی حدود400ت
قیمت g525 با گارانتی حدود500ت
سخت افزار y530 قوی تر از g525ه و ارزون تر هم هست... کدومشون ارزش خرید بالا تری داره؟؟؟
خیبلی ممنون
کجا زندگی میکنی؟؟؟ بابا عجب آب و هوایی داره اونجا!!!!!!!!!!!!!!! من اصفهانم میشه بگی اونجا کجاس؟؟؟
خیلی ممنون اگه جواب بدید
اگه میشه بگید
چیبست cpu این گوشی از چه مارکیه مدیا تکه یا کوالکام؟؟؟
gpu اون چیه؟؟؟
از نظر آپدیت و بروزرسانی چطوره؟
خود سامسونگ براش آپدیت میده؟ یعنی وقتی گوشی به نت وصل باشه آبدیت جدید براش میاد؟
به نظر من huawei ascend y530 بیشتر از این ارزش خرید داره
خیلی ممنون خواهشا زود جواب بدید
میشه بگید فیلم برداری این گوشی با چه فرمتی ذخیره میشه؟؟؟ mp4 یا 3gp؟؟؟
من بین این گوشی و xperia sp میخوام یکیو بخرم کدوماشون بهتره؟؟
sp با بنچمارک 23000 و این گوشی با بنچمارک 17000...
دوربین جلو و اندازه صفحه برام مهم نیست ... خواهشا بگید کدومشون ارزش خرید بیشتری داره؟؟؟
خیلی ممنون
دوستانی که این گوشیو دارن چنتا عکس باهاش بگیرن و آپلود کنن تا افرادی که در مورد دوربینش شک دارن مطمعن شن
خیلی ممنون
g730///honor 3c///Ascend g6///xperia c
خواهشا بگید کدوم بهتره ...
g730///honor 3c///Ascend g6///xperia c
خواهشا بگید کدوم بهتره ...
g730 /// honor 3c /// ascend g6 /// xperia c
دستتون درد نکنه
1) LG L70
2) Huawei ascend g730
3) Huawei honor 3c
g730 خیلی بزرگ نیس؟؟؟ خواهشا راهنمایی کنید
ممنون