مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Alireza D
- تاریخ عضویت : 1393/3/29
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
دوستان من اطلاعاتی و همچنین آپدیت کردن دستی و ازینچیزا بلد نیستم ... الان یک آپدیت اومده واسه ۴.۴.۲. خدارا شکر هیچ مشکلی هم نداره ... نظرتون چیه ؟ انجام بدم ؟ از خود گوشی البته ؟
مدل گوشیم دو سیم : SM-G7102
build number : JLS36C.....
اگر میدونید چیزیش نمیشه بگید ارتقا بدم !؟
ممنونم .
http://www.gsmarena.com/newscomm-9026.php
مشکلات وحشتناکی داره ...
۱ - ری استارت شدن هر ۱ تا ۵ دقیقه
۲ - غیره فعال شدن سیم ۲
۳ - مشکل ویجت ساعت در lockscreen
۴ - از بین رفتن و گم شدن برنامه ها ، کانتکت ها ....
و خیلی خیلی مشکلات دیگه که تنها راه اون طبق نوشته های هندی ها ، reset factory اونم از طریق safe mode هستش .... امیدوارم اگر بروزرسانی به ایران رسید ، این باگ هارو نداشته باشه ، چون در غیره
اینصورت update کردن کاری احمقانست .... خواهشا تو لینک بالا برید بخونید ... نظرتون چی ؟؟