مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : s@degh a
  • تاریخ عضویت : 1393/2/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/2/24 دوست عزیز در خرید گرند 2 شک نکن

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/2/24 سلام دوستان
اومدم تجربه 1 ماه نیم کارکرد این گوشی رو براتون بنویسم
تو این 1 ماه بازی یا نرم افزاری نبوده که روش نصب نکرده باشم به نظر من بهترین گوشیه سامسونگه که خیلی مورد کم لطفی قرار گرفته نظیر سایت mobile.ir که قسمت معرفی و برسی تخصصی برای این گوشی در نظر نگرفته
درباره قدرت سخت افزاری این گوشی باید بگم که بنده یک فیلم HD رو پخش کردم و صفحه رو کوچیک کردم و بازی آسفالت 6 رو اجرا کردم چرا دروغ بگم راستش من توقع داشتم هنگ کنه یا حداقل پر از لگ باشه ولی در عین ناباوری هردو برنامه پردازش شد و بازی خیلی روان اجرا گردید!!!!!!
نکته دوم اینه که تا به امروز من حتی یکبار هم شاهد هنگ کردن جزئی این گوشی نبودم
در مورد باطری هم اگه کار سنگین انجام بدین 2 روز اگه نه 2 روز و نصفی دودم میاره مثل تمام گوشی های هوشمند دیگه
از نظر دوربین شاید باورتون نشه ولی من در روز عکسی با حجم 4 مگابایت گرفتم که حجم عکس معرف کیفیت فوق العاده دوربین است اما عکس برداری در شب چنان تعریفی ندارد.
دوستان توجه داشته باشید هرنوع صفحه نمایش با پنل TFT کیفیت یکسانی ندارد پس زمانی که اسم TFT را میشنویدفکر نکنید از AMOLED ها عقب مانده اید صفحه نمایش این گوشی دارای بیشترین کنتراست و روشنایی است که در نوع خود واقا خیره کننده است بهترین تراکم پیکسلی بین 250 تا 300 از کمتر از این عدد را چشم انسان متوجه شده و بیشتر از این ععد را هم چشم انسان اصلا متوجه نمیشود پس دنبال تراکم پیکسلی های بالا نباشید تراکم پیکسلی این گوشی 280 است و تمامی زوایا را پوشش میدهد که برای خواندن کتاب الکترونیک و فیلم و... مناسب است.
از نظر طراحی و ساخت این گوشی دقیقا مثل نوت 3 است با این تفاوت که بسیار باریک تر و خوشدست تر از نوت 3 هست توصیه من اینه که این گوشی رو از نزدیک ببینید چون عکس های موجود در اینترنت با اون چیزی که شما در واقعیت میبینید خیلی فرق داره
من رنگ سفید این گوشی و مدل 2 سیمکارته با توجه به این که فقط یه سمکارت دارم رو خریدم
دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارند لحظه ای درنگ نکنند.
یاحق
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام