مشخصات کاربر
 - نام کاربر : یونس ا
- تاریخ عضویت : 1393/2/23
- تعداد نظرهای داده شده : 22
نظرها
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من یه تبلت دیمو مدل D 500B دارم که حدود چند ماه پیش خریدمش بعد من روتش کردم و چندتا نرم افزار سنگین نصب کردم بعد این خاموش شد و حالا وقتی روشن میکنم رو بوت انیمیشن گیر میکنه تعمیر کارای اینجا نتونستند درستش کنند
گارانتی داره ولی بخاطر روت گارانتیش باطل شده
چون شما گفتید قبلا خدمات موبایل داشتید خواستم ببینم چجوری درست میشه ؟ راهی هست بنظرتون ؟
نکته : به حالت ریکاوری نمیره , رامش هم تو نت نیافتم :|
رام مخصوص گوشی خودتون رو میتونید از اینجا دانلود کنید
http://lg-phone-firmware.com/
برای اموزش فلاش زدن رام به گوشی هم میتونید از این صفحه بهر ببرید
من با اموزش این صفحه رام رو فلش زدم
http://www.iranmobile.org/update-install-official-new-rom-lg-phone/
والا برا من احساس میکنم یکم مصرف باتریش بیشتر شده شاید یه 30 دقیقه زودتر خالی میکنه
البته لالی پاپ ارزشش رو داره ;)
پیشنهاد میکنم گوشیتون رو ریست فکتوری کنید
چون من بعد از اپدیت گوشی رو ریست فکتوری کردم و الان این مشکل رو ندارم
امروز به اندروید 5.0.1 از طریق فلش تولز اپدیت کردم رامش رو هم از سایت خود الجی گرفتم
سرعتش که خیلی بهتر شده ینی واقعا خیلی خوب شده
ظاهرش هم کمی بگی نگی تغییر کرده ولی مهم انیمیشن های اندروید 5 هستش که به زیبایی خودشون رو نشون میدن و بسیار دلنشین هستن
باتریش هنوز تست نکردم رو 4.4.2 که با مرورگری اینترنت 6 ساعت تونست دووم بیاره حالا رو این ورژن هم تست میکنم نتیجش رو اعلام میکنم
پیشنهاد میکنم اپدیت کنید.
میخواستم بدونم اپدیت ota برای این مدل دوسیم کارت میاد در اینده یا نه ؟
یا اینکه فقط باید بصورت دستی فلش بزنیم رو گوشی ورژن جدید رو ؟
و اینکه اطلاع دارید که کی اپدیت ota این گوشی میاد ؟
ممنون
من اپدیت کردم هیچ تغیری نمیکنه نه ورژن تغیر میکنه نه رابط کاربری.
یاالله
دوستان به نظر شما من xperia l بخرم یا xperia m خواهش میکنم راهنماییم کنید
دوستان به نظر شما من xperia l بخرم یا xperia m خواهش میکنم راهنماییم کنید