مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mehdi M
- تاریخ عضویت : 1393/2/21
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
دوستان برای نصب گلس چه برندی را توصیه می کنید که راحت نصب بشه ک کارایی اثر انگشت و قلم هم به مشکل نخوره ؟
دوستان ممنون میشم برای گلس راهنمایی کنید کدوم مارک خوبه که انعکاس نور نداشته باشه و اثر انگشت هم راحت اسکن کنه .
من این گوشی را تازه خریدم ،رام هند است.
دو تا مشکل داره
یکی اینکه تو بیشتر مواقع میله های آنتن رو پر نمیکنه ،نهایت دو تا سه تا پر میکنه در صورتی که همین سیم کارت روی گوشی دیگه سامسونگ تو همون موقعیت کامل پر هست.
مشکل دیگه اینکه بعد از دو دقیقه مکالمه اسپیکر گوشی شروع می کنه به داغ شدن و گوش را اذیت میکنه.
ممنو میشم اگه کسی از دوستان بتونه راهنمایی کنه
لطفا اگر کسی تجربه کار با مدل هند A71 را داره بگه واینکه یه کاور خوب که گوشی راضخیم نکنه و مقاوم هم باشه اگر کسی ازدوستان میدونه راهنمایی کنه
باتشکر
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چه جوری میشه فهمید گوشی اصلی هست یا نه .چون گوشی که من خریدم بک لایتش یه ال ای دی کامل روشنه .البته کلید بک و منو مشخصه ولی مثل گوشی های دیگه نیست که فقط خطوط مشخص باشه .
ممنون میشم اگه یه نگاهی به این عکس بکنین و نظرتون رو بفرمایید.
upload7.ir/imgs/2014-08/33175554112938776220.jpg
من با توجه به توصیه های دوستان که اینجا اکثرا از این گوشی تعریف کرده بودن این گوشی را دیروز برای یکی از دوستان خریدم. ولی متاسفانه بعدش پشیمان شدم و علتش هم عیبی هست که الان حتی تو گوشی های چینی درجه دو سه هم نمیشه دید و اون بک لایت دکمه های تاچ پایین گوشی هست . تو اکثر گوشی ها دکمه بک و منو بک لایتش با ظرافت خاصی هست ولی توی این گوشی یه ال ای دی کامل روشن میشه که باعث تاسف هست که سامسونگ به این نکته توجهی نکرده.
در ضمن نرم افزارهای وی پی ان هم روش نصب نمیشه
من این گوشی رو چند وقته که خریدم با اندروید 4.3 . همه چی خوبه و کاملا راضیم.
فقط مشگلی که داره اینه که تو قسمت کنتاکت ها هر کاری میکنم که فقط شماره های روی گوشی رو نشون بده یه بار انجام میده ولی بعد که دوباره مراجعه میکنم برمیگرده به حالت قبل و همه شماره را نشون میده.
کسی از دوستان میدونه مشگل از کجاست؟