مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hhh n
- تاریخ عضویت : 1393/2/18
- تعداد نظرهای داده شده : 22
نظرها
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
تورو خدا یه نگاه بیندازین ؟؟؟؟
1.دوربین فیلمبرداری خیلی لگ داره
2.لگ تو منوها و رایط کاربری زیاد دیده میشه و سرعت کلی رابط کاربری اصلا در حد یه پرچمدار نیست مثلا بالا اومدن بخش پیامک 2 تا 3 ثانیه طول میکشه یا اوردن کیبرد 1.5 تا 2 ثانیه
من توی cpu z نگاه کردم هسته چهارم سیپیوش معمولا روی حالت stopped هست . شما هم یه تست کنید ببینید مال شما هم اینجوریه؟
تا حالا از بخش اپدیت سنتر گوشی اپدیت اومده؟
ممنون
به نظرتون میارزه 150 تومن بزارمرو پول این اس 4بگیرم ؟
این هم مثل اس 4 و جی 2 اسمارت کاور داره؟
موقع خرید پی 7اگه نکات خاصی رو باید مدنظر داشته باشم لطفا گوشزد کنید
1.خش افتادن روی لنز گوشی که واقعا اگه اینجوری باشه خیلی بده
2.انتن دهی ک بعضیا میگن خوب نیست ؟با همراه اول مشکل داره؟
3.کیفیت پایین فیلمبرداری در شب که یه جا خونده بوم توی شب مثل دوربینای vgaفیلم میگیره که البته میدونم یه کم اغراق کرده طرف
4.لمس ضعیف
5.قطع و وصل شدن صدا هنگام فیلمبرداری
خواهشا اگه این مشکلات و داره بگید نخریم
مرسی
دوم این که بعضیا میگن خیلی کنده راسته؟هنگ میکنه؟
راسته که میگن باطری شو عوض کنیم باطریش بهتر میشه؟
مرسی .
هانیه
دوم اینکه دوربین اس فور رو دیدم کیفیتش رو ولی این رو نه عزیزان خواهشا کسایی که این گوشی رو دارن و براشون مقدور هست چنتا عکس که با گوشی خودتون گرفتین آپلود کنید که ما ببینیم و یا حداقل به ایمیلم بفرستین... hgolzar95@gmail.com
سومین گزینه در مورد پشتیبانی نرم افزاری که اس فور رو میگن بهتره و اندروید ال براش میاد و این معلوم نیست چیجوریه وضعش
نمیدونم چه کنم کیفیت سوپر امولد فکر میکنم از این بهتر باشه ولی خب با کیفیت ساخت در حد دمپایی پلاستیکی چه کنم . کیفیت ساخت پی 7 خودش دنیاییه .....خلاصه هر کی میتونه راهنمایی کنه مطمئنا مثل من دودل بین این دو گوشی زیاد هستن .....
ممنون
هانا
هانا
حسین
خیلی خیلی ممنون
حسین