تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
May 20 at 1:46 PM
سلام خوبین؟؟ ببخشید من یه سوال داشتم ازتون. من تقریبا یک هفته ای میشه گرند 2 خریدم. ولی وقتی روشنایی خودکاروصرفه جویی انرژی رو همزمان فعال میکنم تو تاریکی زیاد اصلا صفحه نمایش روشن نمیشه. واگه صرفه جویی انرژی رو غیرفعال کنم وروشنایی خودکاررو تیک بزنم در تاریکی صفحه رو نشون میده ولی با نور کم کم. گوشی شما هم همینطوره یا مشکل از گوشی منه. گوشی هم نوشته ساخت ویتنام. ممنون
یعنی بعد از حدود 10 دقیقه اینترنت وبازکردن چندصفحه از سایت حدود 1400 تومن از شارژم کم شد.
بعد از اون رفتم به سایت همراه اول وشمارمو زدم ویه پیام واسم اومد واسه تنظیمان همراه اول وبعد از کلیک روی اون پیام وواردکردن کد 1234 تنظیمات نصب شد.
ولی هم سرعتش خیلی زیاد نیست وهم زیاد شارزپولی مصرف میکنهو اصلا به صرفه نیست.
اخه گوشی منم نوشته واسه ویتنامه . میترسم گوشی منم خراب باشه.
البته رنگ بندیش رو نوشته نسکافه ای مشکی وخاکستری.ولی فقط خاکستری رو برای فروش دارن.
لطف میکنید یک عکس هم با دوربین گوشیتون بگیرید تا کیفیت عکسشم رو ببینیم.
یک نکته دیگه من کیفیت عکس همین برند اما مدل 5044رو هم دیدم که دوربینش 8 هست وروی لپ تاپم دیدم که کیفت عکساش با txبرابری میکرد. من فکر میکردم دوربین 13 مگاپیکسلی 7600 پرستیژیو باید خیلی کیفیتش عالیتر باشه ولی اینطور که میگید نیست.