مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mohammadreza j
- تاریخ عضویت : 1393/2/1
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من گوشی M4 Aqua Dual دارم (E2333) توی همه سایت ها زده که آپدیت نسخه مارشمالو یعنی اندروید 6 براش اومده
ولی با نرم افزار بروز و جدید سونی که متصل میشم میزنه دسنگاه شما به روز است و آپدیتی نیومده و در حالی که توی تنظیمات گوشی زده نسخه اندروید 5.0
کسی هست که گوشی مدل من رو یعنی فقط نسخه دو سیم کارتش رو آپدیت کرده باشه؟؟؟؟
میخوام یه چیزی به اونایی که میخوان این گوشی رو بخرن بگم
این گوشی عالیه - از لحاظ دوربین که واقعا محشره هم دوربین اصلی و هم سلفی واقعا میگم
از لحاظ صفحه نمایش و لمس هم خوبه و اصلا اذیت نمیکنه
بلندگو ش که حرف نداره واقعا صداش زیاده
از نظر نرم افزار که اندروید 5 فابریک داره و خوبه
من حدود سه هفته قبل از خریدن این گوشی تحقیق کردم
تنها مشکلی که داره باتری شه و مشکل باتری فقط برای زمانی هستش که دیتا موبایل روشنه یعنی اگه با دیتای موبایل زیاد کار نکنی تا دو روز رو قشنگ جواب میده
البته سونی یه آپدیت جدید داده که میگه مشکل باتری رو برطرف کرده و سیستم عامل رو بهینه سازی کرد
صفحه نمایش بزرگش عالیه
کلا گوشی شبیه z3 هستش ولی از z3 جدیدتره و سبک تره تازه ارزون تر هم هست
و نکته آخر اینکه اگه قصد خرید داری حتما مدل 16 گیگابایتی رو بخرید توی قیمت زیاد فرقی ندارن
دوستان من مدل دو سیم کارت این گوشی (Sony Xperia M Dual) رو دارم ""(سیم کارت یک: ایرانسل | سیم کارت دو: رایتل)""
متاسفانه یه مشکل اساسی دارم
هر روز میانگین سه بار سیم کارت شماه یک من که ایرانسل هستش خود به خود قطع میشه یا مینویسه "فقط تماس اضطراری" یا "بدون سرویس" , در بعضی مواقع هم خود به خود درست میشه و در بعضی از مواقع باید خودم برم توی تنظیمات/قسمت ادامه وایرلس و نت ورک/شبکه موبایل و گزینه جستجو شبکه تلفن همراه رو بزنم تا شاید پیدا کنه
بعضی وقت ها هم سیم کارت دوم یعنی رایتل از کار میافته
واقعا عصبی میشم
اگه کسی میدونه مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنه