مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Amir r
- تاریخ عضویت : 1393/1/28
- تعداد نظرهای داده شده : 15
نظرها
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
چطور میشه واسه این گوشی مموری کارت رو بعنوان حافضه پیش فرض قرار داد؟
من مهرماه این گوشی رو خریدم،از همون اوایل یهو خاموش روشن میشد ولی بعد یه مدت خودبه خود درست شد ولی الان باز یه مدته که وقتی وای فای روشن هست یهو ری استارت میشه،مثلا تو یه ساعت دو سه بار اینجوری میشه!
مشکلش چیه؟من باید چیکارش کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
من یه سال و نیمه که این گوشیو دارم ولی بنظرم زیاد گوشی خوبی نیست.چنتا سوال راجبش داشتم که اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.
1)صدای دوربینش رو میشه قطع کرد؟اگه آره چطوری؟
2)بعضی از دوستان گفتن که اگه رام کاستوم نصب کنیم خیلی سرعتش بهتر میشه،حالا این رام کاستوم چیه و چطوری باید نصبش کرد؟
3)یکی از دوسان گفتن که ورژن 2.2.2 وایبر با این گوشی مشکل نداره،ولی غاین ورژن دیگه نابوده،حتی گروه هایی که قبلا عضو بودم هم توی این ورژن وجود نداره،آیا ورژن دیگه ای هم هست که با این گوشی سازگار باشه؟
4)عکس های که با گوشی میگیریم میره تو یه پوشه بنام DCIM که حجم عکسا اگه مثلا 400MB باشه وقتی اطلاعات این پ.شه رو نگاه کنی 2GB از فضای مموری رو اشغال کرده،علت چیه؟آیا راه حلی داره؟
چطوری میشه رم رو ردآورد و دوباره گذاشت رو گوشی؟
1)چطوری میشه صدای دوربینش رو قطع کرد؟
ینی وقتی عکس میگیری صدا نده!
2)واسه اون مشکلی ک صدا قطع میشد گفتید با ورژنای جدید وایبر مشکل داره،با چ ورژنی مشکل نداره و صدا قطع نمیشه؟
مرسی!
Restart هم جواب نمیده.
البته مموریم 16 Gbکلاس 10 هست،میتونه از اون باشه؟
کلا بخاطر رمش پایینش هست،مگه نه؟
دوستان تو نظرات به یکی دیگه که همین مشکلو داشت گفته بودن ک اگه برنامهviber رو حدذف کنی درست میشه,ینی واقعا میشه؟لطفا سریع جواب بدین,مرسی