مشخصات کاربر
 - نام کاربر : @L! z
- تاریخ عضویت : 1392/12/21
- تعداد نظرهای داده شده : 18
نظرها
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
Android / obb / com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM
سیمکارتای منم به همین شکله و مشکلی نداره.
تنظیماتشو چک کن...
روی این گوشی 2سیم همزمان فعالن و مشکلیم نداره ، من رایتلو روی سیم 1 گذاشتم و ایرانسلو روی سیم 2 گذاشتم و 2تاشونم همزمان فعال هستن و مشکلیم نداره.
نیاز به غیر فعال کردن سیکارت برای اینترنت نیست همزمان میتونی از اینترنتم استفاده کنی.
شايد با روت کردن گوشي بشه کاري کرد که otg ساپورت کنه اما بنظر من کار جالبي نيست
موفق باشي
otg یا همون on the go که برای وصل کردن وسایلی که USB هستن به گوشی استفاده میشه که این گوشی همچین قابلیتی نداره.
رم 1.5 خوبه برا من که کم نبوده.
سرعت 30 فریم خوبه ، اکثر گوشیا با 30فریم فیلمبرداری میکنن.
از نظر من تنها عیبش otg هست.
چراغ نوتریفیکشن چک نکردم ببینم داره یا نه
تا الان که مت ازش راضیم به هر کسیم که نشونش دادن کف کرده
هم برچسب LCD براش گرفتم هم گارد ژله ای سفید ، کیف لپتابیشم بود...
اینترنت رایتلم ساپورت میکنه...
منو فارسیم داره.
قابلیت اینم داره که تا وقتی به صفحه نگاه میکنی گوشی به استندبای نمیره (صفحه خاموش نمیشه)
(((سوال دیگه ایم داشتین در خدمتتون هستم)))
همونطور که بابک گفت خیلی باحاله و تنها عیبش ساپورت نکردن OTG هست.
البته هنوز تست نکردم ببینم اینترنت رایتل و ایرانسلو ساپورت میکنه یا نه
ولی در کل گوشی خوبیه
این گوشی OTG ساپورت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا رضا مطمئنی OTG ساپورت نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من این گوشیرو 100% میخوام بخرم و OTG برام خیییییلی مهمه